» آرشیو اخبار » توافق ایران و الجزایر برای برگزاری یک دیدار دوستانه در قطر

توافق ایران و الجزایر برای برگزاری یک دیدار دوستانه در قطر

16 خرداد 1401 5

به گزارش گذارنیوز، تیم ملی فوتبال ایران و الجزایر برای برگزاری یک دیدار دوستانه در قطر به توافق‌های لازم دست یافتند و قراردادی را منعقد کردند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال در حال انجام مقدمات لازم برای حضور این تیم آفریقایی در قطر است.

فدراسیون فوتبال ایران مسئول انتخاب ورزشگاه و انجام مکاتبات با فدراسیون فوتبال قطر است تا تیم ملی در اردوی دو هفته‌ای خود در قطر یک دیدار دوستانه را برگزار کند. این دیدار به احتمال بسیار زیاد ۲۲ خرداد برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد با اتفاقات اخیر، تیم ملی دیدار دومی در این کشور نخواهد داشت چرا که اکثر کشورهای حاضر در این کشور، مجالی برای دیدار دوستانه با ایران ندارند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال ایران برای انجام بازی با عمان مکاتبه کرده بود که این کشور به علت انجام بازی با ونزوئلا و فرصت کوتاه برای ریکاوری، از انجام این بازی خودداری کرد.

عمان در حالی یا نیوزیلند بازی می کند که تیم ملی ایران پیش از این با درخواست اسکوچیچ، از برگزاری بازی با این تیم امتناع کرد تا با تیم‌هایی مانند کانادا، اکوادور و هندوراس دیدار کند که طرف کانادایی با تصمیم خود برای لغو بازی، برنامه‌های تیم ملی را به هم ریخت.

هم‌چنین بعد از این اتفاقات، ایران و اروگوئه برای برگزاری بازی در پایتخت این کشور توافق کرده بودند که به علت مسافت ۶۰ ساعته در مسیر رفت و برگشت، اسکوچیچ با برگزاری این بازی مخالفت کرد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×