» آرشیو اخبار » توئیتر موقتا تعطیل شد
توئیتر موقتا تعطیل خواهد شد

توئیتر موقتا تعطیل شد

28 آبان 1401 2

توئیتر به کارمندان خود اعلام کرد که این شرکت به‌طور موقت بسته خواهد شد.

به گزارش گذارنیوز، توئیتر طی بیانیه‌ای به کارمندان خود اعلام کرد که این شرکت به‌طور موقت بسته خواهد شد. همچنین گفت که این طرح را فورا اعمال خواهد کرد.

گفته می‌شود این تعطیلی تا روز دوشنبه، ۲۱ نوامبر ادامه خواهد داشت. ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر دلیلی برای این حرکت خود ذکر نکرد.

این بیانیه درحالی منتشر شد که به‌نظر می‌رسد تعداد زیادی از کارکنان توئیتر پس از دستور ایلان ماسک مبنی بر افزایش ساعت کاری استعفای خود را از این شرکت اعلام کردند.

تبلیغات جام جهانی قطر

هشتگی برای خداحافظی

گفته شده کارمندان توییتر با استفاده ازهشتگ #LoveWhereYouWorked اعلام کردند که با تمام سختی‌هایی که در ترک کردن جایی که برای مدت‌های طولانی در آن کار کرده‌اند، وجود دارد، با توییتر خداحافظی می‌کنند.

یکی از کارمندان توییتر که تاکید داشت نامش فاش نشود اعلام کرد که پس از پایان این ماجراها احتمالا کمتر از 2 هزار نفر در توییتر باقی خواهند ماند. از طرفی بسیاری از کارمندان هم گفتند که تیم‌هایشان پس از این اتفاق کوچک‌تر شده است.

قبل از اینکه ایلان ماسک کنترل توییتر را به‌دست بگیرد، این شرکت حدود 7 هزار و پانصد کارمند داشت. همچنین گزارش شده است که اخیرا این شرکت هزاران کارگر قراردادی را استخدام کرده بود که بیشتر آنها نیز اخراج شدند.

توئیتر موقتا تعطیل شد

منبع: باشگاه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×