» آرشیو اخبار » تمام انگلیس خیره به رفتار جالب رونالدو
تمام انگلیس خیره به رفتار جالب رونالدو

تمام انگلیس خیره به رفتار جالب رونالدو

1 شهریور 1401 6

به گزارش گذارنیوز، «کریستیانو رونالدو» در فهرست یازده نفره منچستریونایتد برای دیدار مقابل لیورپول حضور نداشت و بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کرد. اما او پیش از شروع مسابقه درحالی‌که در زمین چمن اولدترافورد مشغول گرم کردن بود به سمت مجریان و کارشناسان برنامه تلویزیونی فوتبال دیلی رفت تا یکی از صحنه‌های جالب پیش از مسابقه رقم بخورد.

رونالدو پا به توپ به گوشه‌ای از زمین رفت که گری نویل، روی کین و جیمی کاراگر به عنوان کارشناسان برنامه در مقابل دوربین ایستاده بودند و با بینندگان صحبت می‌کردند.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

ستاره پرتغالی توپ را رها کرد و شروع به احوالپرسی با دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی کرد. کریستیانو با گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، گرم گرفت و با آنها دست داد و روی کین را در آغوش گرفت. نکته‌ جالب توجه اما بی‌اعتنایی رونالدو به جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول بود.

کاراگر در گذشته در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای خود بارها از کریستیانو انتقاد کرده بود. شاید به همین علت بود که ستاره پرتغالی تصمیم گرفت به او بی‌اعتنا باشد و به احوالپرسی با دو ستاره سابق تیمش اکتفا کند.

او پیش از این در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود:« اگر از تن‌هاخ بپرسید، او هم دیگر رونالدو را نمی‌خواهد. این موضوع درباره رختکن یونایتد هم صادق است. هیچ باشگاه دیگری در اروپا هم او را نمی‌خواهد. شاید در این باره اشتباه کنم اما به نظر می‌رسد که یونایتد نمی‌تواند از شر او خلاص شود.»

به نظر می‌رسد که این بازیکن تمامی این صحبت‌ها را شنیده و آنها را به خوبی به خاطر داشته است.

این اتفاق واکنش‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. یکی از هواداران یونایتد نوشت:« رونالدو در پخش زنده تلویزیونی کاملا جیمی کاراگر را نادیده گرفت و من فکر می‌کنم اوج شب گذشته همین جا بود.»

یکی از حامیان رونالدو نیز در این باره اظهار داشت:« این رفتاری بود که کاراگر به خاطر تمام مزخرفاتی که همیشه درباره رونالدو می‌گفت لیاقتش را داشت.»

این مدافع سابق لیورپول نیز پس از بازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و در صفحه رسمی توییترش نوشت:« از ابتدا تا پایان شب بدی بود! از سوی رونالدو، دوست خوبم، نادیده گرفته شدم، منچستریونایتد روحیه جنگندگی و کیفیت بالایی نشان داد و لیورپول اصلا خوب نبود!»

منبع: ورزش سه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×