» آرشیو اخبار » تقویت برند مخابرات با اصلاح تعرفه های تلفن ثابت

تقویت برند مخابرات با اصلاح تعرفه های تلفن ثابت

22 شهریور 1401 2

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: امیدواریم با اصلاح حداقلی تعرفه ها بتوانیم برای تقویت برند شرکت گام های اساسی برداریم.

به گزارش گذار‌نیوز،«محمد رضا بیدخام»مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در طول ۱۲ سال گذشته با راکد بودن تعرفه های ارتباطات ثابت، برند و ذی نفعان شرکت مخابرات ایران آسیب بسیار زیادی دیده اند، اظهار کرد: امید است با این اصلاح حداقلی تعرفه ها، با تامین منابع مالی لازم شرکت بتواند تا حدودی پاسخگوی ذی نفعان خود باشد.

وی افزود: در این سال ها، مردم، مشتریان، دولت، سهامداران و کارکنان با توجه به اینکه منابع لازم تامین نشد آسیب های زیادی دیده اند. در حوزه مشتریان آسیب زیادی به ارائه سرویس های مخابراتی وارد شد و شرکت نتوانست در بخش خدمات قبل، حین و بعد از فروش به مشتریان و ارائه سرویس های جدید مناسب با تقاضای مشتریان موفق باشد.

بیدخام به آسیب ها و مسائل نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: چه کارکنان رسمی و چه کارکنان پیمانکار و قراردادی مان و چه بازنشستگان شرکت همگی آسیب دیده اند و مخابرات نتوانست منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات آنها را تامین کند و پاسخگوی این عزیزان نبوده ایم که امیدوارم با اصلاح تعرفه ها شرکت بتواند منابع مالی لازم برای تامین و پرداخت مطالبات این عزیزان را فراهم کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین بیان کرد: نظر ذی نفعان عملا به شرکت مخابرات ایران نگرش منفی ای است که امیدواریم از این پس با بازنگری و مدیریت صحیح در کسب و کار بتوانیم تا حدودی نگرش ذی نفعان را تغییر داده و حوزه برندینگ، برند شرکت مخابرات ایران را به قدرت سابق برگردانیم.

منبع:ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×