» آرشیو اخبار » تخلفات فولاد مبارکه در دولت روحانی رخ داده است
تخلفات فولاد مبارکه در دولت روحانی رخ داده است

تخلفات فولاد مبارکه در دولت روحانی رخ داده است

1 شهریور 1401 8

به گزارش گذارنیوز، «عزت‌الله اکبری تالار پشتی» با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یک تحقیق و تفحص از صنایع فولاد مبارکه انجام داد که مشخص شد در این صنایع فساد گسترده‌ای انجام شده است.

رسیدگی به تخلفات فولاد مبارکه

تخلفات فولاد مبارکه در دولت روحانی رخ داده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش این تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس قرائت شد و بعد از رای‌گیری صورت گرفته شده نمایندگان مجلس با ارسال آن به قوه قضاییه موافقت کردند تا دستگاه قضا به تخلفات این شرکت و مدیران آن ورود کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

تخلفات صنایع در دولت سیزدهم

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه تمام این تخلفات در دولت آقای روحانی انجام شده و ارتباطی به دولت سیزدهم ندارد، گفت: متاسفانه صنایعی همچون خودروسازی و یا فولاد تبدیل به حیاط خلوت دولت‌ها شده است که در دولت روحانی این حیاط خلوت تبدیل به محلی برای فساد شد.

اکبری تالار پشتی تصریح کرد: بعد از سرکار آمدن دولت جدید، آقای رئیسی بلافاصله مدیر فولاد مبارکه که اکنون متخلف است را برکنار کرد که این اثبات می‌کند اصلا این فساد ارتباطی به دولت فعلی ندارد و همچنین تحقیق و نفحص مجلس برای دوره دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده است.

درخواست تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در مهرماه 99، مطابق با ماده 212 قانون آیین‌نامه داخلی با امضای 18 نفر از نمایندگان ارائه شده و در آذرماه 99 به تصویب کمیسیون صنایع و معادن مجلس رسید. در 24 دی‌ماه 99 نمایندگان در صحن علنی با اکثریت آرا با این طرح تفحص موافقت کردند. بعد از گذشت حدود دوسال مشخص شد که در این صنعت تخلف 92 هزار میلیارد تومان انجام شده است.

منبع: تسنیم

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×