» آرشیو اخبار » تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده زعفران اعلام شد
زعفران

تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده زعفران اعلام شد

27 آذر 1401 5

بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده زعفران با سررسید سال ۱۴۰۱ و مهلت تحویل کالا از انبار خبر داد.

به گزارش گذارنیوز، در جدیدترین اطلاعیه مدیریت بازارهای مالی بورس کالای ایران که مخاطب آن کلیه کارگزاران و فعالان بازار سرمایه به ویژه فعالان بازار گواهی سپرده کالایی زعفران هستند، آمده است، تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده کالایی و آخرین روز معاملاتی نماد گواهی سپرده زعفران ۰۱۱۰نگین زیرن، زعفران ۰۱۱۰نگین روستا، زعفران ۰۱۱۰ نگین نوین، زعفران ۰۱۱۰ نگین طلای سرخ، زعفران ۰۱۱۰ نگین سحرخیز، زعفران ۰۱۱۰ نگین بیرجند، زعفران ۰۱۱۰ نگین بهرامن، زعفران ۰۱۱۰ نگین تروند قاینات، زعفران ۰۱۱۰ نگین وحدت جام و زعفران ۰۱۱۰ نگین ملل روز چهارشنبه ۷ دی ماه خواهد بود و پس از آن گواهی‌های مزبور قابلیت معامله در بورس را نخواهند داشت.

لذا دارندگان گواهی سپرده کالایی نمادهای فوق باید قبل از تاریخ مذکور، نسبت به فروش گواهی سپرده یا خروج کالا از انبار اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه اشاره شده مطابق دستورالعمل پذیرش انبار و صدور، معامله و تسویه گواهی سپرده کالایی، دارندگان گواهی سپرده کالایی نماد فوق، تا روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه مهلت دارند تا با مراجعه به انبار و پرداخت هزینه‌های انبارداری، نسبت به تحویل کالا اقدام کنند و در صورت عدم مراجعه دارنده گواهی سپرده کالایی یا نماینده قانونی وی به انبار پس از مهلت مذکور، انباردار خروج نهایی کالا را ثبت کرده و متعاقبا تضامین تودیع شده توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی آزاد و به انباردار مسترد می شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

لازم به ذکر است دارندگان گواهی سپرده کالایی نمادهای فوق به غیر از نماد زعفران ۰۱۱۰ نگین نوین با بیش از ۳۰۰ کیلوگرم دارایی، در صورت تمایل می توانند نسبت به انتقال دارایی از این نمادها به نمادهای ناپیوسته مربوط به آن نماد اقدام کنند.

اطلاعات نمادها و معاملات گواهی سپرده کالایی در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به آدرس اینجا در قسمت بورس کالا و سربرگ های گواهی سپرده کالایی قابل مشاهده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×