» آرشیو اخبار » رابطه بیت کوین با شاخص کالای بلومبرگ و احتمال بازیابی قیمت
کالا

رابطه بیت کوین با شاخص کالای بلومبرگ و احتمال بازیابی قیمت

3 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مایک مک گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ معتقد است که رابطه بیت کوین با کالاها می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که قیمت این رمزارز در مسیر بهبودی قرار دارد.

مک گلون به ۵۲،۹۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفت که بیت کوین از مهم‌ترین دارایی‌هایی است که با قیمتی پایین‌‌تر از قیمت واقعی‌ خود به فروش می‌رسد.

رابطه بیت کوین و کالاها

«وجود پایین‌ترین سطح از نوسانات بیت کوین در برابر شاخص کالای بلومبرگ (BCOM) ممکن است نشان‌دهنده از سرگیری رشد دوباره آن باشد. نمودار ما که سیر صعودی قیمت بیت کوین در مقابل BCOM را نشان می‌دهد، در مقایسه با اکثر دارایی‌ها در حالت معمولی قرار دارد.»

تبلیغات جام جهانی قطر

«اما چیزی که در مقایسه‌ی بیت کوین با کالاها منحصر به فرد است، نوسانات ۲۶۰ روزه آن است که به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد. اگر تاریخ گواه ما باشد، نوسانات بیت کوین در مقایسه با کالاها به احتمال زیاد در زمانی که قیمت آن به سمت مقاومت‌های جدیدی حرکت کند، بهبود می‌یابد.»

کالا

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹،۱۶۱ دلار معامله می‌شود. بیت کوین که بیشترین مارکت کپ را در بین رمزارزها دارد، در ۲۴ ساعت گذشته کمی بیش از ۱ درصد کاهش یافته است.

مک گلون در اوایل این هفته خاطرنشان کرد که بیت کوین، اخیراً با بیشترین تخفیف از زمان شروع محاسبه میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای آن، معامله شده است.

«در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور)، شاهد بیشترین تخفیف معاملاتی برای بیت کوین از زمان محاسبه میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای آن بودیم. این اتفاق نشان‌دهنده شدت سقوط آن و نسبت ریسک به ریوارد (Risk to Reward Ratio) معاملات شورت در مقابل از سرگیری احتمالی یک روند صعودی طولانی‌مدت است.»

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×