» آرشیو اخبار » بیت کوین علائم دلگرم‌کننده‌ای را نشان می‌دهد

بیت کوین علائم دلگرم‌کننده‌ای را نشان می‌دهد

4 تیر 1401 9

میانگین متحرک 200 هفته‌ای (EMA200) دوباره روی کار آمده، اما آلت‌کوین‌ها با نزدیک شدن به انتهای هفته در حال افزایش هستند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با افزایش خوش‌بینی معامله گران نسبت به قیمت بیت‌ کوین (BTC)، این رمزارز در تاریخ 24 ژوئن به سقف محدوده معاملاتی خود رسید.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

نمودار یک ساعته بیت کوین (صرافی بیت استمپ). منبع: TradingView

 

قیمت بیت کوین آماده صعود به 23000 دلار

 

داده‌های کوین تلگراف مارکت و تریدینگ ویو حاکی از روند پایدار قیمت BTC/USD بوده که در نهایت به سقف محدوده معاملاتی خود در 21هزارو 425 دلار (در صرافی بیت استمپ) رسیده است.

بیت کوین از 22 ژوئن که به زیر 20هزار دلار سقوط کرد، رفته رفته دچار افزایش قیمت شد و بازار بورس آمریکا نیز به همین شکل با نزدیک شدن به تعطیلی آخر هفته وارد روند صعودی شد.

مایکل ون ده پاپه (Michaël van de Poppe)، تحلیل‌گر کوین تلگراف گفت: «بیت کوین آماده صعود به 23هزار دلار است.»

بیت‌ کوین دقیقاً بالای میانگین متحرک 200 هفته‌ای (MA200-Weekly) در قیمت 23 هزار دلار قرار دارد که از نظر تاریخی به افزایش قیمت این رمزارز منجر شده است.

همان‌طور که پلتفرم معاملاتی دیسن‌تریدر ((Decentrader اشاره کرد، نهنگ‌های صرافی بیت فینکس (Bitfinex) در این ناحیه سفارشات خرید قرار داده بودند و امکان فیک‌اوت (Fakeout) یا شکست جعلی قیمت از بالای MA200 را فراهم کردند.

دیسن‌تریدر در آخرین تحلیل بازار خود نوشت: « MA200دارای اهمیت تاریخی بسیار زیادی است و قیمت بیت کوین را در بازارهای نزولی قبلی بالا نگه داشته است. وقتی قیمت به این سطح می‌رسد، توجه تریدرها را به خود جلب می‌کند.»

وی گفت: «در صرافی بیتفینکس که می‌دانیم بیشتر نهنگ‌ها در آن سلطه دارند، حجم قابل توجهی از سفارشات خرید (Ask) در قیمت 23هزار دلار درست بالای سطح 200MA وجود دارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که این سفارش‌ها پایدار باشند یا با رسیدن قیمت به آنها شکسته نشوند. اما قطع ارزش توجه دارند و باید از خطر شکست فیک در حوالی 200MA که ممکن است قیمت در اولین تلاش خود برای شکستن آن ناموفق ظاهر شود، آگاه بود.»

این شرکت افزود که به طور کلی، در حالی که ارزهای دیجیتال هنوز تحت روند نزولی قرار دارند، بازار سیگنال‌هایی را نشان داده که «برای خریداران دلگرم‌کننده بود»

 

تریدرها قیمت 1500 دلار را برای اتریوم هدف قرار داده‌اند

در حین حال، با نزدیک شدن به پایان هفته، آلت‌کوین‌ها در تام فریم‌های پایین‌تر در حال افزایش هستند.

اتر (ETH)، بزرگ‌ترین آلت کوین‌ جهان از نظر ارزش بازار، در تاریخ 24 ژوئن تقریباً 10 درصد افزایش پیدا کرد تا از قیمت 1200 دلار عبور کند.

ریپل (XRP) و سولانا (Sol) حتی بهتر عمل کردند و هر دو رشد روزانه دو رقمی را ثبت کردند و افزایش سولانا در طول این هفته به 30 درصدی هم رسید.

 

نمودار یک ساعته. SOL/USD منبع: TradingView

بازار پنج رمزارز برتر جهان از لحاظ مارکت کپ کاملا سبز بود و فقط توکن لئو (Leo) با 5/8 درصد ضرر در زمان نگارش این خبر رنگ قرمز به خود دید.

ون ده پاپه در یک توئیت دیگر گفت: «شرایط بازار در حال حاضر عالی است و بازارها در حال حفظ شتاب صعودی خود هستند» و افزود که ETH/USD می‌تواند در هفته‌های آینده به 1500 دلار برسد.

 

نمودار یک ساعته ETH/USD. منبع: TradingView

منبع: کوین تلگراف

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×