» آرشیو اخبار » تحلیل خوشبینانه و بدبینانه بیت کوین در روند نزولی

تحلیل خوشبینانه و بدبینانه بیت کوین در روند نزولی

15 شهریور 1401 9

در این یادداشت دو سناریو احتمالی روند نزولی بیت کوین را در دو حالت خوشبینانه و بدبینانه تا رسیدن به 15000 دلار بررسی خواهیم کرد.

به گزارش گذارنیوز، در این تحلیل به بررسی روند بیت کوین پراخته ایم تا نگاهی به آینده ی این رمز ارز و بازار کریپتو داشته باشیم

بیت کوین در حالت خوشبینانه:

بیتکوین

 

تبلیغات جام جهانی قطر

در این حالت احتمالا بیت کوین افت قیمتی کمی تا محدوده 19000 – 18500 دلار داشته باشد. که آن هم کف قیمتی قبلی نمودار استف احتمالا بعد از واکنش به این قیمت بتواند رشد قیمتی تا اهداف 20000 – 25000-29000 دلار برسد که در این قیمت به یک مقاومت خیلی قوی برخورد میکند و احتمال عبور از آن برای قیمت های بالاتر خیلی کم است.
و با شروع روند نزولی خودش بیت کوین می تواند حمایت های 20 و 18 هزار دلار را ببینید که در این حالت حتی بیت کوین  15000 دلاری دور از دسترس نیست .
این سناریو میتواند در زمانی نزدیک به 6 ماه رخ دهد. حمایت 15 تا 13 هزار دلار حمایت معتبری برای پادشاه بازار کریپتو است.

 

بیت کوین در حالت بدبینانه:

بیتکوین

اما در این سناریو بیت کوین هیچ قدرتی نسبت رسیدن به قیمت 30 هزار دلار را ندارد، چراکه افت های پر قدرتی که در روند تجربه کرده است که دلیل آن هم میتواند نبود خریدار قدرتمند در بازار باشد. این احتما پیش می آیند که بیت کوین رشد هایی که داشته باشد، اصلاحی برای شروع یک ریزش است و با برگشت به قیمت 23000 دلار  که به تازگی از آن عبور کرده است و اکنش منفی به آن به میتواند روند کاهش را در پیش گیرد.

با شکست کف حمایتی 18 هزار دلاری که کف آخر بازار است، هدف های بعدی قیمتی  15 تا 13 هزار دلار دور از دسترس نیست.

در این حالت قدرت روند نزولی بیشتر می شود و میتواند زمان کمتری را سپری کند.

جمع بندی :

در اینکه بیت کوین حالا در یک روند نزولی قرار دارد هیچ شکی نیست، و گمانه زنی های تحلیلی بر آن است که با چه نوساناتی میتواند به 15 الی 13 هزار دلار برسد.

پس اگر شما به عنوان یک هولدر میخواهید در بازار رمز ارز فعالیت کنید، قیمت های جذاب تری میتواند برای خرید داشته باشید.

ولی اگر به دید نوسانگیری و معامله گری در بازار کریپتو فعالیت می کنید، در حمایت های معتبر معاملات خودتان را باز کنید تا از ضرر بتوانید جلوگیری کنید.

نویسنده: علی رمضانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×