» ارز دیجیتال » بیت کوین جایگزینی برای طلا
بیت کوین

بیت کوین جایگزینی برای طلا

14 آذر 1401 5

مارک یوسکو، مدیر کهنه کار در صندوق های سرمایه گذاری پر ریسک، پیش بینی کرد که بیت کوین جایگزین طلا خواهد شد. او اهداف کلان قیمت بیت کوین را معرفی کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مارک یوسکو، مدیر کهنه کار در صندوق های سرمایه گذاری پر ریسک، پیش بینی کرد که بیت کوین جایگزین طلا خواهد شد. او اهداف کلان قیمت بیت کوین را معرفی کرد.

این کارشناس باتجربه صندوق های سرمایه گذاری می گوید که بیت کوین (BTC) در نهایت جایگزین طلا خواهد شد و پیش بینی می کند که پادشاه رمزارزها به قیمت شش رقمی برسد.

در مصاحبه جدیدی با تحقیقات استنزبری (Stansberry Research) ، مارک یوسکو  مدیر کهنه‌کار شرکت سرمایه‌گذاری مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، پیش بینی کرد که چین منبع بعدی ذخیره ارز در دنیا خواهد بود، اما بیت کوین (BTC) جایگزین آن خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

او گفت: «فقط یک پول در دنیا وجود دارد، طلا. هر چیز دیگری فقط اعتبار یا نوعی (سند) بستانکاری است. (در واقع) هر چیز دیگری یک ارز است. ارز (هم) با بدهی پشتوانه می شود.

هر بانک مرکزی در جهان طلا دارد. برخی از آنها کمتر از قبل طلا دارند، زیرا آنها استاندارد طلا را رها کردند و به سمت استاندارد ارزهای فیات رفتند، که در آن ارزش ارز را سریعتر می توانستند کاهش دهند، چراکه بدهی بسیار زیادی داشتند. اما طلا به کجا می رود؟ طلا به چین می‌رود، که معتقدم ذخیره بعدی ارز در جهان خواهد بود، [اما] در نهایت بیت‌کوین این ذخیره خواهد بود.

در آینده، بیت‌کوین برنده می‌شود، زیرا یک دارایی است که در غیاب بدهکاری وجود دارد، که این همان تعریف پول است.»

یوسکو می گوید که بیت کوین در مسیر جایگزینی طلا قرار گرفته است، که عمدتاً به دلیل قابلیت های تقسیم پذیری و انتقال برتر آن است. بر اساس ارزش پولی طلا، او تارگت قیمتی در حدود 250,000 دلار را برای بیت کوین در بلندمدت درنظر گرفت.

در ادامه گفت: «و بنابراین بیت کوین برتر از طلا است. اگر یک شمش طلا داشتم و می‌خواستم آن را به سه‌ قسمت تقسیم کنم، نمی‌توانستم آن را روی میز بذارم و به شما یک قسمت آنرا بدهم، انجام چنین کاری خیلی سخت است. همچنین نمی توانستم آن را در رایانه خود بگذارم و برای شما ارسال کنم.

اما، اگر می خواستم برای شما بیت‌کوین بفرستم، یک دکمه را فشار می‌دهم، و ناگهان، می‌توانم یک بیت‌کوین را به سه قسمت تقسیم کنم و یک سوم را برای شما بفرستم؛ به همین آسانی. بنابراین در دو خصیصه قابل انتقال بودن و تقسیم پذیر بودن، بیت کوین از طلا بهتر است. به همین دلیل فکر می کنم در نهایت جایگزین طلا خواهد شد.

پنج تریلیون دلار، ارزش پولی کل طلای روی زمین، تقریبا معادل 250,000 دلار برای هر بیت کوین است. به هر حال، همه چیز فردا اتفاق نمی‌افتد، اما به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد.»

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×