» آرشیو اخبار » بیبی دوج به هیاهوی تازه‌ی میم کوین‌ها پیوست
بیبی دوج

بیبی دوج به هیاهوی تازه‌ی میم کوین‌ها پیوست

15 آبان 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صفحه رسمی میم‌کوین نسبتاً محبوب بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)، با افتخار اعلام کرده است که در رابطه با تعداد ارتش توییتری خود به یک نقطه عطف جدید رسیده و به مرز 2 میلیونی شدن نزدیک شده است. قیمت بیبی دوج با اندکی رشد به انتشار این خبر واکنش نشان داد.

 شنبه خوبی داشته باشید! ما از مرز 1.7 میلیون دنبال‌کننده در توییتر عبور کردیم! فکر می‌کنید وضعیت بیبی دوج پس از تصاحب توییتر توسط ایلان چگونه خواهد بود؟

– (@BabyDogeCoin)  5 نوامبر 2022

تبلیغات جام جهانی قطر

ارتش بیبی دوج در حال رشد است

باوجود اینکه ارتش بیبی دوج اکنون 1 میلیون و 700 هزار نفره شده است، ولی همچنان از 3 و نیم میلیون طرفدار و دنبال‌کننده شیبایانو و دوج کوین عقب‌تر ایستاده است.

از متن این توییت اینگونه برمی‌آید که ظاهراً طرفداران این میم کوین بر این باورند که حالا که توییتر توسط ایلان ماسک خریداری شده است، موقعیت رمزارزی مثل بیبی دوج به نوعی تغییر خواهد کرد.

فراموش نکنید که در اصل، این رئیس تسلا و البته رئیس کنونی توییتر بود که تابستان 2021، همزمان با انتشار نسخه شخصی خود از یک آهنگ محبوب در توییتر، برای اولین بار از بیبی‌دوج (Baby Doge) نام برد. از آن زمان تاکنون، اکانت رسمی این میم کوین، گهگاه از ماسک تشکر می‌کند.

بیبی دوج ضمن اشاره به صرافی غیرمتمرکز خود و قابلیت کشت سود و استیکینگ این بستر، به ارتش دنبال‌کننده‌های خود یادآوری کرده است که تعداد هولدرهای این ارز (حدود 1 میلیون و 600 هزار نفر) تقریباً به اندازه ارتش توییتر است.

بیبی دوج در بازار

طبق داده‌های جدید وبسایت مرجع کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، به نظر می‌رسد این خبر باعث افزایشی جزئی در قیمت بیبی دوج شده و با رشد 3.64 درصدی، آنرا به 0.000000001432 دلار رسانده است. گفتنی است، روز اول نوامبر (10 آبان)، پس از اینکه ایلان ماسک توییتی با مضمون هالووین و یک سگ شیبااینو که تیشرتی با لوگوی توییتر پوشیده بود را پست کرد، قیمت این رمزارز نیز افزایش یافت.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×