» آرشیو اخبار » بهترین مقصد گردشگری به اروپا در تابستان/ عکس

بهترین مقصد گردشگری به اروپا در تابستان/ عکس

17 دی 1401 7

در نهایت روزی رسیده که شما می‌خواهید به تور اروپا بروید و یک ماجراجویی عالی را در این اروپا بگذرانید، خب در این سفر کدام مقاصد را انتخاب می‌کنید؟

گذارنیوز: جاهای زیادی در اروپا هستند که می‌توانید در طول این سفر انتخاب کنید. از کرواسی تا جزایر یونان، از پاریس تا بارسلونا. می‌توانید مقاصد ساحلی را انتخاب کنید یا به دیدن پایتخت‌های بزرگ بروید. اما همه‌ی این‌ها باعث می‌شود تا انتخاب برایتان بسیار سخت شود. به همین خاطر ما مقاله‌ای برای شما نوشته‌ایم تا بهترین مقاصد اروپایی برای سفر تابستانه را به شما معرفی نماییم.

بارسلونا

بارسلون، اسپانیا

یکی از بهترین مقاصد تابستانه در اروپا، بدون شک بارسلون است. شهری فوق‌العاده زیبا که دمای آن در طول اتبستان چیزی بین ۲۷ تا ۲۹ درجه خواهد بود و شما می‌توانید روزها در سواحل آن تفریح کرده یا به دیدن جاذبه‌های گردشگری پر تعداد این شهر بروید. سفر به بارسلون برای شما تلفیقی از جاذبه‌های تاریخی، زیبایی شهری، گشت و گذار در تفریح‌گاه‌ها و بخش‌های فرهنگی مدرن و البته تفریحات ساحلی خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

شهر پاریس فرانسه

پاریس، فرانسه

پاریس چه زمانی از سال جزو برترین مقاصد گردشگری در دنیا نیست؟ این شهر نمادی از صنعت گردشگری در دنیاست و یکی از زیباترین شهرهایی که شما در طول تابستان می‌توانید به دیدنش بروید. دمای هوای پاریس در طول تابستان چیزی حدود ۲۴ تا ۲۶ درجه خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی در این شهر از دیدنی‌های متفاوت شهر بازدید کرده، به برج ایفل بروید، به گالری‌های هنری سری زده و البته در رستوران‌های معروف شهر غذایی برای خود سفارش دهید. در سفر به پاریس از موزه لوور را از دست ندهید که بدون دیدن این موزه، تور پاریس برای شما تکمیل نمی‌شود.

پراگ، جمهوری چک

پراگ، جمهوری چک

پراک یکی از زیباترین شهرها در اروپاست و تابستان نیز یکی از بهترین‌ وقت‌های سال برای بازدید از این پایتخت فوق‌العاده است. هر ساله ۸ میلیون گردشگر از این شهر بازدید می‌کنند که برای دیدن جاهایی همچون قلعه پراگ، پل چارلز، صومعه سنت ویتوس و گشت‌های آبی در رودخانه به آن‌جا می‌روند. تابستان در پراگ به نسبت اکثر شهرهای ایران خیلی گرم نیست و هوای مطبوع و خوبی دارد.

رم ایتالیا

رم، ایتالیا

رم یکی دیگر از شهرهای محبوب جهان برای سفر است که تابستان هوایی بین ۲۸ تا ۳۱ درجه گرما دارد. این شهر به جاذبه‌های گردشگری متعدد که به واسطه امپراطوری عظیم رم در این شهر وجود دارد معروف است. معماری کم‌نظیر در شهرسازی و مکان‌های تاریخی پرتعداد و همچنین وجود واتیکان باعث شده، میلیون‌ها گردشگر هر ساله از این شهر بازدید کنند. در این میان نباید غذاهای بسیار خوشمزه ایتالیایی را نیز از یاد برد که خود به تنهایی می‌تواند یک یاز دلایل سفر به رم باشد.

انگلستان

لندن، انگلستان

پایتخت انگلستان را باید یک مقصد کلاسیک برای سفر در ایام تابستان به حساب آورد. این شهر در ماه‌های گرم سال است که کم‌ترین میزان بارندگی را به خود می‌بیند و شما می‌توانید به راحتی در بین خیابان‌های آن قدم زده و به سراغ موزه‌ی بریتانیا یا قصر باکینگهام رفته یا در پارک ریچموند قدم بزنید. این شهر دمای ۲۱ تا ۲۳ درجه را در این ایام به خود می‌بیند و تقریبا می‌توان آن را مقصدی خنک در تابستان به شمار آورد.

جزایر یونان

جزایر یونان

انتخاب در میان جزایر یونان خود داستانی مجزا است. بسیاری به شما میکونوس را معرفی می‌کنند که جزیره‌ای بزرگ و زیباست و از دیرباز جزو انتخاب‌های اول در یونان بوده است. از طرفی شما می‌توانید به جاهایی همچون سانتورینی در یونان با آن منظره‌ی دلربا و خانه‌های سفید و آبی بروید و تجربه‌ای فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید. اما در هر حال از یک چیز باید مطمئن باشید، در این مناطق شما می‌توانید آبتنی کنید، به گردش‌های دریایی بروید و اسنورکلینگ و غواصی را تجربه کنید. سواحل دیدنی و همچنین اقامتگاه‌های لوکس و جذاب از امتیازاتی هستند که سفر به جزایر یونانی برایتان به همراه خواهد داشت.

آمستردام هلند

آمستردام، هلند

پایتخت هلند سالانه میلیون‌ها گردشگر را میزبانی می‌کند. این گردشگران برای دیدن موزه‌های مشهور آمستردام، کانال معروف شهر و بازدید از زیبایی‌های شهر به آمستردام می‌آیند. جایی که همه بعد از سفر به آن‌جا، عاشقش می‌شوند. آمستردام در پاییز و زمستان ممکن است برای بعضی کمی سرد باشد، به همین خاطر تابستان را بهترین موقع برای سفر به آن معرفی می‌کنند. در سفر به این مکان نیز به راحتی می‌توانید تنها با قدم زدن در خیابان از بودن در آن‌جا لذت ببرید، اما پیشنهاد می‌کنیم حتما گشت با قایق در کانال‌های آمستردام را در سفر به هلند امتحان کنید.

بوسنی و هرزگوین

موستار، بوسنی و هرزگوین

موستار یکی از آن نگین‌های اروپا است که کم‌تر در بین گردشگران شناخته شده و بهترین زمان برای بازدید از آن، تابستان است. ششمین شهر بزرگ در بوسنی و هرزگوین که در امتداد رود نرتوا واقع شده و جاذبه‌های دیدنی آن متنوع و تمام نشدنی هستند. از خانه‌های خاص با معماری جالب گرفته تا مکان‌های تاریخی متعلق به دوران عثمانی و همچنین بخش‌های طبیعی شهر، همه و همه از موستار یک مقصد عالی برای سفر در تابستان می‌سازد.

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک با موستار حدود دو ساعت و نیم فاصله دارد و اگر قصد دارید سفری به چند شهر اروپا در تابستان داشته باشید، می‌توانید این دو شهر را که فاصله‌ی چندانی با هم ندارند، در یک سفر ببینید. دمای هوا در دوبرونیک که چندین سایت میراث جهانی در خود داشته و شهری بسیار زیباست، چیزی حدود ۲۸ درجه در طول تابستان خواهد بود و شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های این شهر را در فصل گرما به تماشا بنشینید. شهری بی‌نهایت جذاب که نمایی متفاوت و خاص را برایتان به تصویر می‌کشد.

آتن، یونان

آتن، یونان

تنها یونان است که ما از آن دو مقصد آورده‌ایم، چون دنیای آتن کاملا متفاوت از جزایر یونانی است. یکی از مهم‌ترین پایتخت‌های جهان که دنیایی از تاریخ و اسطوری و فرهنگ را در خود میزبانی کرده و شما می‌توانید برای تماشای نشانه‌هایی از آن، به این سرزمین جذاب سفر کنید. تابستان فرصتی عالی برای بازدید از آتن است و شما امکان این را خواهید داشت تا در گردش‌های طبیعت گردی هم شرکت کرده و این وجه از شهر را نیز در اطرافش به تماشا بنشینید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×