» ارز دیجیتال » بنیانگذار کاردانو: «روزهای روشن‌تری در پیش است»
بنیان‌گذار کاردانو در رابطه با آپدیت واسیل: «کشتی سرپا است و روزهای روشن‌تری در پیش است»

بنیانگذار کاردانو: «روزهای روشن‌تری در پیش است»

24 مرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو (ADA) دو هفته پس از اطمینان دادن به کاربران مبنی بر اینکه هارد فورک واسیل (Vasil) دیگر به تعویق نمی‌افتد، اطلاعات جدیدی از این به‌روزرسانی مورد انتظار ارائه کرد.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

آخرین نسخه آپدیت واسیل

هاسکینسون در ویدیویی که در تاریخ 15 اوت منتشر کرد بیان داشت: «وضعیت آپدیت واسیل خوب به نظر می‌رسد». او با اشاره به نودی (Node) که معتقد است می تواند نسخه نهایی این هارد فورک پس از آزمایش نودهای v.1.35.1 و v.1.35.2 باشد، اضافه کرد که «از نسخه v.1.35.3 بسیار راضی است».

نسخه 1.35.3 منتشر شده است، و احتمالاً این نود نهایی خواهد بود، مگر اینکه باگی کشف شود که در پیاده‌سازی این به‌روزرسانی مشکل ایجاد کند.»

بنیان‌گذار کاردانو همچنین اضافه کرد که «تسترها نیز از آن راضی هستند» و هیچ مشکل عمده‌ای که این فرآیند را از مسیر خارج کند کشف نکردند.

با این حال، هاسکینسون اعتراف کرد که «گم شدن در جزییات و درک نکردن مفاهیم و موضوعات گسترده‌تر آسان است». با این حال، «کشتی سرپا است، و این همان چیزی است که یک ارز دیجیتال و یک اکوسیستم بلاک چین باید باشد».

بنیانگذار کاردانو

هاسکینسون در پاسخ به توئیت های تمسخر آمیز نسبت به کارکرد قراردادهای هوشمند این شبکه گفت:

می‌دانم که فکر میکنید هیچ اپلیکیشنی (dApp) روی شبکه کاردانو وجود دندارد، اما در حقیقت کدهای زیادی وجود دارد که در شبکه مستقر شده‌اند و به همین دلیل، باید مطمئن شویم که همه چیز با نسخه قبلی شبکه سازگار است و همه چیز به درستی کار می‌کند.»

علاوه بر این، بنیان‌گذار کاردانو توضیح داد که «بسیاری از آپگریدهای مرتبط با پلوتوس (Plutos) و اپلیکیشن‌های واقعی مستقر شده در شبکه و بیش از 200 صرافی باید آپگرید شوند.»

سخنان امید بخش بنیانگذار کاردانو

در نهایت، هاسکینسون خاطرنشان کرد که «اقتصاد جهانی هنوز متزلزل است و مردم زیادی در این بین آسیب می‌بینند و این سخت است، اما به گفته او، روزهای روشن‌تری در پیش است. من به شدت به این اعتقاد دارم.»

 

کاردانونمودار روزانه قیمت کاردانو

در همین حال، توکن اصلی شبکه کاردانو با قیمت 0.5515 دلار معامله می‌شود که 6.52 درصد در روز کاهش قیمت داشته است، اما با این وجود نسبت به هفته گذشته خود 1.17 درصد بالاتر است.

علاوه بر این، ارزش بازار فعلی ADA 18.74 میلیارد دلار است که طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) که توسط وبسایت فین بولد (Finbold) در 15 آگوست منتشر شد، این ارز دیجیتال را به ششمین رمزارز بزرگ بازار از نظر این شاخص تبدیل می‌کند.

مترجم: شهریار قلی پور

منبع: Finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×