» آرشیو اخبار » بنکمن درخواست وثیقه جدیدی را به دادگاه ارائه کرد
بنکمن

بنکمن درخواست وثیقه جدیدی را به دادگاه ارائه کرد

25 آذر 1401 3

سم بنکمن-فرید پس از درخواست وثیقه ناموفق قبلی، درخواست جدیدی برای پذیرش وثیقه در دادگاه عالی باهاما ارائه کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار زندانی صرافی ورشکسته اف ‌تی‌ ایکس (FTX)، پس از درخواست وثیقه ناموفق قبلی، درخواست جدیدی برای پذیرش وثیقه در دادگاه عالی باهاما ارائه کرده است.

بنکمن

رسانه‌های محلی باهاما روز 15 دسامبر (24 آذر) بدون ذکر نام منبع، گزارش دادند که بنکمن درخواست جدید خود را ارسال کرده و این درخواست ظرف مدت یک ماه، روز 17 ژانویه 2023 (27 دی) در دادگاه مطرح خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

پیش از این، یعنی روز 13 دسامبر (22 آذر)، وکلای بنکمن – فرید از دادگاه خواسته بودند که با ارائه یک وثیقه 250 هزار دلاری آزاد شود، زیرا او سابقه محکومیت نداشته و از افسردگی و بی‌خوابی رنج می برد، ولی قاضی دادگاه، با این استدلال که آزادی موقت می‌تواند زمینه فرار او را فراهم کند، این وثیقه را رد کرد.

گفتنی است که بنکمن-فرید اکنون در زندان فاکس هیل (Fox Hill)، تنها زندان در باهاما، محبوس است. گزارشی که وزارت امور خارجه ایالات متحده در سال 2021 در خصوص این زندان منتشر کرد، حاکی از آن است که شرایط در فاکس هیل بسیار “خشن” بوده و این زندان از مراقبت‌های پزشکی، بهداشت و تغذیه بسیار ضعیفی برخوردار است. گفته می‌شود که افسران و بازجویان زندان با آزار فیزیکی، بازداشت‌شدگان را شکنجه می‌دهند.

با توجه به اینکه اکنون هشت اتهام کلی از جمله پولشویی، کلاهبرداری سیمی و کلاهبرداری اوراق بهادار متوجه بنکمن شده است، استرداد او به ایالات متحده همچنان در دستور کار قرار دارد و دولت باهاما گفته است که “به سرعت” هرگونه درخواست استرداد را رسیدگی خواهد کرد.

ناگفته نماند که تعداد زیاد این اتهامات می‌تواند باعث شود که بنکمن به مدت 115 سال در زندان باقی بماند، اما مفسران حقوقی به کوین تلگراف گفته‌اند که برای حل و فصل این پرونده “کارهای زیادی” پیش رو است و این پروسه حتی می‌تواند چندین سال طول بکشد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×