» آرشیو اخبار » بنکمن اتهام انتقال وجه از کیف پول‌های آلامدا را رد
بنکمن

بنکمن اتهام انتقال وجه از کیف پول‌های آلامدا را رد

10 دی 1401 4

سم بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی ورشکسته اف تی ایکس (FTX)، انتقال وجوه مرتبط با کیف پول آلامدا ریسرچ چند روز پس از آزادی با وثیقه 250 میلیون دلاری را رد کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سم بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی ورشکسته اف تی ایکس (FTX)، انتقال وجوه مرتبط با کیف پول آلامدا ریسرچ چند روز پس از آزادی با وثیقه 250 میلیون دلاری را رد کرد.

روز 30 دسامبر (9 دی)، بنکمن با انتشار توییتی به 1.1 میلیون دنبال‌کننده خود گفت که هرگونه دخالت در انتقال وجوه از کیف پول‌های آلامدا ریسرچ را رد می‌کند. وی در پاسخ به این ادعا که احتمالاً او مسئول انتقال پول از کیف پول آلامدا بوده باشد، گفت: «هیچ کدام از اینها به من ارتباط ندارد. من هرگز نمی‌توانستم هیچ یک از این سرمایه‌ها را جابه‌جا کنم. من دیگر به آنها دسترسی ندارم.»

بنکمن

تبلیغات جام جهانی قطر

پیش از این کوین تلگراف در گزارشی مدعی شده بود که آدرس کیف پولی که با 0x64e9 شروع می‌شود، بیش از 600 واحد اتر (ETH) از کیف پول‌های متعلق به آلامدا ریسرچ دریافت کرده است. با توجه به سوابق تراکنش‌های درون زنجیره‌ای، بخشی از این وجوه به تتر ( USDT) تبدیل شده‌اند، در حالی که بخش دیگر تراکنش به یک سرویس میکس ارسال شد. ظاهراً توییت بنکمن در پاسخ به این خبر بوده است.

جابه‌جایی وجوه و نحوه انجام آن، این گمان را در جامعه کریپتو ایجاد کرد که این احتمالاً یک کار داخلی بوده است. برخی حتی مشکوک بودند که شخص بنکمن پشت این نقل و انتقالات بوده باشد. در همین حال، مشخص شد که کیف پول آلامدا در حال تعویض چندین بیت ERC-20 با اتر و USDT است که سپس از طریق صرافی‌ها و میکسرهای فوری منتقل می‌شوند.

ادعای BowTiedIguana علیه بنکمن

بر اساس تحقیقات درون زنجیره‌ای که توسط BowTiedIguana انجام شد، بنکمن طی روزهای اخیر، درحالی که در حبس خانگی به سر می‌برد، حدود 684 هزار دلار از طریق رمزارز پول نقد کرده است. این مبادله از طریق یک صرافی در کشور آفریقایی سیشل انجام گرفته است.

روز 29 دسامبر (8 دی)، BowTiedIguana گزارشی در مورد یک سری از تراکنش‌های یک کیف پول منتشر کرد که ظاهراً به بنکمن مرتبط بودند. بر مبنای این گزارش، به نظر می‌رسید مدیر عامل سابق اف تی ایکس (FTX) احتمالاً شرط آزادی که دادگاه برای او تعیین کرده و به موجب آن حق نداشت بیش از 1000 دلار را بدون اجازه دادگاه خرج کند، نقض کرده است. BowTiedIguana در توییتر نوشت:

«آیا سم بنکمن-فرید، بنیانگذار رسوای اف تی ایکس، در حبس خانگی 684 هزار دلار را از طریق یک صرافی ارز دیجیتال در سیشل نقد کرده است؟ شرط اصلی آزادی او این است که بیش از 1000 دلار بدون اجازه دادگاه خرج نکند. باید نگاهی به شواهد درون زنجیره‌ای بیندازیم.»

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×