» آرشیو اخبار » بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور
بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور

بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور

23 آبان 1401 6

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.

به گزارش گذارنیوز، «منصور نکویی نیا» در مورد آخرین دستاوردهای حوزه تولید دارو در مجموعه‌های متعلق به شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (تیپیکو)، اظهار داشت: با اتمام عملیات ساختمانی و فنی اتاق‌های تمیز در شرکت دارو سازی فارابی اصفهان این مجموعه آماده تجهیز و بهره برداری برای تولید داروی‌های ضد سرطان شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین افزود: با بهره برداری از خطوط جدید شرکت دارو سازی فارابی به بزرگترین تولید کننده داروهای ضد سرطان کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بومی و نخبگان دانشگاهی کشور در راه اندازی این خط دارویی منحصر به فرد بیان کرد: داروهای تولیدی در این واحد از خروج ارز از کشور جلوگیری و قابلیت ارز آوری برای کشور دارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

قابلیت تولید تمام داروهای ضد سرطان

نکویی نیا با بیان اینکه تلاش مجموعه تیپیکو تأمین داروی مورد نیاز داخل و کاهش آلام بیماران است، ادامه داد: این خط جدید قابلیت تولید تمام داروهای ضد سرطان را دارد و در نوع خود دستارود بسیار مهمی در حوزه تأمین داروی ضد سرطان در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داروهای تولیدی در این خط اکثراً وارداتی بودند، گفت: با بهره برداری از این خط بخش مهمی از داروهای ضد سرطان مورد نیاز داخل در این خط تولید می‌شود.پ

منبع: مهر

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×