» آرشیو اخبار » برگزاری نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه
نمایشگاه الکامپ

برگزاری نمایشگاه الکامپ در مرداد ماه

18 خرداد 1401 9

به گزارش گذارنیوز، با شیوع کرونا در جهان و ورود آن به ایران از اسفندماه سال ۱۳۹۸، بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) نیز ابتدا مقرر بود سال ۱۳۹۹ برگزار شود اما چندین بار به دلیل کرونا به تعویق افتاد و البته الکام‌استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت‌آپ‌ها) در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین برگزار شد. پس از آن نیز مقرر بود الکامپ ۲۶ در تیرماه و پس از آن در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شود که باز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی لغو شد.

در نهایت پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، تاریخ جدید برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مشخص شد. بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از روز سه شنبه ۱۱ مرداد لغایت روز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ ، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش‌بنیان، فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت. بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام‌استارز، الکام‌پیچ، الکام‌تاکز، الکام‌جابز، تینواستارز، توان‌تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور پرشور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ برای تسریع در فرایند امور اجرایی نمایشگاه، از روز شنبه مورخ ۲۱ خردادماه کار ثبت‌نام متقاضیان را آغاز می‌کند و این فرایند را تا ۴ تیرماه ادامه خواهد داد. متعاقبا و پس از تایید مدارک متقاضیان از سوی ستاد برگزاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام از متقاضیان و بر اساس متراژ اعلام‌شده جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×