» ارز دیجیتال » برنامه های بلاکچینی BMW

برنامه های بلاکچینی BMW

8 دی 1401 5

BMW فناوری غیرمتمرکز را در دو مرحله یکپارچه خواهد کرد؛ اول در عملیات روزانه خود برای حذف کاغذبازی های پیچیده، و در مرحله دوم شاهد توسعه برنامه وفاداری مشتری خواهیم بود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، BMW فناوری غیرمتمرکز را در دو مرحله یکپارچه خواهد کرد؛ اول در عملیات روزانه خود برای حذف کاغذبازی های پیچیده، و در مرحله دوم شاهد توسعه برنامه وفاداری مشتری خواهیم بود.

خودروساز آلمانی BMW قصد دارد فناوری بلاکچین را در عملیات روزانه خود ادغام کند و یک برنامه وفاداری بلاکچین برای مشتریان خود در تایلند ایجاد کند. این خودروساز محبوب شرکت زیرساخت بلاکچین کوین وب (Coinweb) را به عنوان ارائه دهنده معماری غیرمتمرکز خود و زنجیره BNB را برای تسویه تراکنش‌ها راه اندازی کرده است.

ادغام فناوری بلاکچین در جریان کاری BMW در دو مرحله انجام خواهد شد. ابتدا، فناوری غیرمتمرکز با هدف خودکارسازی فرآیندهای دستی زمان‌بر و ساده‌سازی خدمات تأمین مالی خودروی شرکت، در عملیات روزانه BMW ادغام خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در مرحله دوم این پروژه، کوین وب یک برنامه وب 3 سفارشی برای برنامه وفاداری مشتریان BMW توسعه می‌دهد. این برنامه از یک طرح پاداش مبتنی بر بلاکچین برای تشویق مشتریان گروه BMW استفاده خواهد کرد. سطح و وضعیت مشتری در اکوسیستم با پاداش‌های وفاداری که از طریق اقدامات مختلف به دست آورده اند، تعیین می‌شود.

مالکان می‌توانند از پاداش‌های خود برای خرید کالاها و خدمات از BMW و همچنین از یک اکوسیستم مرتبط در آینده استفاده کنند. زنجیره BNB بومی بایننس برای تسویه تراکنش‌ها استفاده خواهد شد.

توبی گیلبرت (Toby Gilbert) مدیرعامل کوین وب، در مورد اینکه چگونه مشتریان تحت برنامه وفاداری آتی پاداش دریافت خواهند کرد، به کوین تلگراف گفت که مشتریان هر بار که با اکوسیستم BMW ارتباط برقرار می‌کنند، چه «خرید یک خودروی جدید و چه برای خدمات» پاداش دریافت می‌کنند. وی در ادامه توضیح داد:

“مشتریان با امتیازات وفاداری پاداش می گیرند و می‌توانند در اکوسیستم خرج کنند. امید ما این است که عرضه جهانی آینده وجود داشته باشد، اما در حال حاضر مشارکت ما برای تایلند است.”

بلاکچین

بیورن آنتونسون (Bjorn Antonsson) ، رئیس لیزینگ BMW تایلند، گفت که این شرکت به طور فعال پیشرفت فناوری غیرمتمرکز و موارد استفاده مختلف از آن را در طول سال‌ها زیر نظر داشته است. آنتونسون امیدوار بود که ادغام فناوری بلاکچین در عملیات روزانه آنها، کاغذبازی دستی را حذف کند و به کارایی و شفافیت شرکت کمک کند.

علاقه تولیدکنندگان خودرو به فناوری غیرمتمرکز چیز جدیدی نیست و BMW از سال 2018 با این فناوری درگیر بوده است. BMW برای اولین بار از فناوری بلاکچین برای ردیابی عرضه کبالت خود و اطمینان از عرضه محصولاتش با استفاده از شیوه های اخلاقی استفاده کرد. به غیر از BMW، یکی دیگر از خودروسازان محبوب آلمانی مرسدس به طور فعال از توکن‌های غیرقابل تعویض و کوین‌های رمزارزی به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کرده است.

همچنین خودروساز ایتالیایی آلفا رومئو از فناوری بلاکچین برای ردیابی سوابق خودروها استفاده کرد، در حالی که قرارداد جدید فراری به ادغام NFT نیز اشاره دارد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

 

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×