» آرشیو اخبار » بازگشت بنیانگذار فانتوم، آندره کرانژ
فانتوم

بازگشت بنیانگذار فانتوم، آندره کرانژ

5 دی 1401 1

آندره کرانژ رسماً به فانتوم بازگشت. کرانژ اعلام کرد که او این سمت را به عنوان عضوی از هیئت مدیره در بنیاد فانتوم و عملیات فانتوم پذیرفته است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بنیانگذار فانتوم، آندره کرانژ، رسماً به فانتوم بازگشته است. روز دوشنبه اهداف و اولویت های سال 2023 را به اشتراک گذاشت. در 12 ماه آینده، هدف اصلی ایجاد یک محیط پایدار برای برنامه نویسان نرم افزارهای غیر متمرکز (DApp) خواهد بود، در حالی که فانتوم قرار است خود را از سایر راه حل های لایه 1 متمایز کند.

تمرکز اصلی شبکه فانتوم در سال 2023 برروی موارد زیر است:

  • سیستم درآمد سازی از گس شبکه (gas monetization)
  • کمکهای مالی روی گس (gas subsidies)
  • خلاصه سازی اکانتها (account abstraction)
  • نرم افزار ماشین مجازی فانتوم (new middleware Fantom Virtual Machine)

بنیانگذار فانتوم، آندره کرانژ، در 26 دسامبر برنامه های خود را برای سال 2023 اعلام کرد و در نامه ای آنها را برای شرکت فانتوم به اشتراک گذاشت. او ادعا می‌کند که فانتوم در یک بازار خرسی متولد شد و به ساختن، رشد و پیشرفت ادامه خواهد داد تا بیشترین بهره را از این بازار خرسی داشته باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

فانتوم قصد دارد بالاترین توان عملیاتی بلاکچین را ارائه دهد، که یک لایه ایمن برای تمام فعالیت های غیرمتمرکز ارائه کند. آندره کرانژ معتقد است که همه برنامه های غیرمتمرکز باید بتوانند از امنیت یکسان در لایه پایه بهره مند شوند.

 

او در توییتر نامه خود را منتشر کرد:

فانتوم
توییت آندره کرانژ در فانتوم

«نقش بنیاد ما انتخاب یک کسب و کار عمودی نیست، بلکه فعال کردن یک لایه پایه است که می تواند کار همه شبکه های عمودی را تسهیل کند (منظور قراردادهای هوشمندی است که می‌خواهند روی شبکه فانتوم قرار گیرند). ما نباید روی کاربران متمرکز شویم. تمرکز ما باید بر روی برنامه نویسان باشد، درحالی که روی بهبود ابزار، یکپارچه سازی، سهولت استفاده، و برنامه نویسان UX کار می کنیم.»

بنابراین، هدف اصلی فانتوم برای 12 ماه آینده ایجاد یک محیط پایدار برای برنامه نویسان نرم افزارهای غیر متمرکز (DApp) است. درحالی‌که قصد دارد خود را از دیگر راه حل های لایه یک متمایز کند. همچنین، این تیم بر روی نرم افزار جدیدی برای ماشین مجازی فانتوم و مکانیزم ذخیره سازی جدید کار خواهد کرد. این نرم افزار (middleware) به عنوان پلی بین یک سیستم عامل یا پایگاه داده و برنامه های کاربردی عمل می کند. ماشین مجازی اتریوم هنوز یک گلوگاه اصلی برای تیم فانتوم است.

این تیم در سال جدید بیشتر به بررسی مستندات و آموزش برای سازندگان جدید و برنامه نویسان غیر بلاکچینی خواهد پرداخت، که به هدف مقیاس‌پذیری در لایه پایه کمک کرده و ساختن نرم افزارهای غیر متمرکز (DApp) را برای سازندگان آسان‌تر می‌کند.

فانتوم بر بهبود امور مالی، فراهم کردن فرصت‌های بودجه‌ای و کمک مالی برای تیم‌های dapp، و اولویت‌بندی ایجاد یک تیم بهتر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار هم تمرکز خواهد کرد.

افزایش قیمت FTM با بازگشت آندره کرانژ

در حال حاضر، آندره کرانژ رسماً به فانتوم بازگشته است. کرانژ اعلام کرد که او این سمت را به عنوان عضوی از هیئت مدیره در بنیاد فانتوم (Fantom Foundation Ltd) و عملیات فانتوم (Fantom Operations Ltd) پذیرفته است. پروفایل لینکدین آندره کرانژ نیز بازگشت او را تأیید کرد. در نتیجه، قیمت فانتوم (FTM) در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، FTM در قیمت 0.2027 دلار معامله می شود.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: CoinGape

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×