» آرشیو اخبار » اینفوگرافیک/ تحلیل تکنیکال بازار طلای جهانی در 30 نوامبر
اینفوگرافیک/ تحلیل تکنیکال بازار طلا جهانی 30 نوامبر

اینفوگرافیک/ تحلیل تکنیکال بازار طلای جهانی در 30 نوامبر

9 آذر 1401 5

بازارهای طلا در حال حرکت رفت و برگشت هستند، چرا که بازار متناوبا به حرکت ها و صحبت های فدرال رزرو واکنش نشان می دهد.

گذارنیوز – بازارهای طلا در طول جلسه معاملاتی روز سه‌شنبه کمی افزایش یافتند تا برای لحظه‌ای بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه قرار گیرند. این برگشت سریع از میانگین متحرک نمایی 200 روزه نشان دهنده آن است که طلا برای یک حرکت صعودی سریع آماده نیست.

در نظر داشته باشید که بازارهای طلا در حال حرکت رفت و برگشت هستند، چرا که بازار متناوباً به حرکت ها و صحبت های فدرال رزرو واکنش نشان می دهد. سرمایه گذاران سعی دارند که بفهمند قرار است در آینده به کدام سو حرکت کنند.

سطح 1750 دلار از حمایت کمی برخوردار است. زیر این سطح، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50) در کانال 1719 دلار قرار دارد. پس از این سطوح، ما شاهد یک سطح حمایتی در کانال 1700 دلار هستیم. این در حالی است که در صورتی که جهت حرکت طلا برعکس شود، هدف اولیه سطح 1800 دلار خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

البته باید در نظر داشته باشیم که سطح 1800 دلار، یک سطح روانی بزرگ و قابل توجه است. منطقه ای که در گذشته بارها مورد بحث قرار گرفته است. در صورتی که این سطح شکسته شود، شکی باقی نمی ماند که طلا یک روند صعودی در پیش گرفته و در بلند مدت تا سطح 2000 دلار صعود خواهد کرد.

اینفوگرافیک/ تحلیل تکنیکال بازار طلا جهانی 30 نوامبر

طراح: محمدرضا اکملی
منبع: fxempire

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×