» آرشیو اخبار » انتقال رمزارز بین کیف پول‌های خارجی و صرافی‌ها توسط کاربران پی‌پال
کاربران پی‌پال

انتقال رمزارز بین کیف پول‌های خارجی و صرافی‌ها توسط کاربران پی‌پال

18 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، این شرکت بیان کرد که از زمانی که پلتفرم مذکور سرویس‌دهی به چهار دارایی کریپتو در اکتبر 2020 را ارائه کرد، این بهبود به دلیل تقاضای عمومی ایجاد شد.

خوزه فرناندز داپونته (Jose Fernandez da Ponte)، معاون ارشد و مدیرکل بلاکچین، کریپتو و دارایی‌های دیجیتال در پی‌پال گفت: «این موضوع، به‌واقع در مورد دسترسی‌ها و ابزار‌ها است. ما در حال افزایش ابزار جابه‌جایی رمزارزها به شکل بسیار مفیدی هستیم.»

«این ابزار پیشرفته به کاربران چنین امکانی را می‌دهد که نه‌تنها کوین‌های پشتیبانی شده را به پی‌پال و سایر کیف پول‌ها و صرافی‌های خارجی انتقال دهند، بلکه می‌توانند ارزهای دیجیتال را به خانواده و دوستان خود نیز انتقال دهند.» فرناندز داپونته همچنین خاطرنشان می‌کند: «مشتریانی که کریپتو خود را به پی‌پال منتقل می‌کنند، می‌توانند با استفاده از محصول چک اوت (Checkout) ما، طریقه دسترسی به ارزهای دیجیتال خود را با میلیون‌ها تاجر، گسترش دهند.»

تبلیغات جام جهانی قطر

در حال حاضر، این سرویس برای کاربران منتخب ایالات‌متحده در دسترس است و طبق یادداشت شرکت در هفته‌های آینده برای همه مشتریان واجد شرایط در این کشور ارائه خواهد شد.

این ارتقا زمانی انجام می‌شود که شرکت فاش ساخت که وزارت خدمات مالی نیویورک به پی‌پال مجوز بیت لایسنس ((BitLicense اعطا کرده است. بیت ‌لایسنس به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های تجاری ارز مجازی را انجام دهند.

طبق گفته این شرکت، پی‌پال، اولین شرکتی است که یک بیت ‌لایسنس مشروط را به یک نوع کامل آن تبدیل می‌کند.

توسعه و پیشرفت پی‌پال

در نوامبر 2021، پی‌پال در نتایج سه‌ماهه خود تأیید کرده بود که این شرکت قصد دارد پیشنهادها و طرح‌های رمزارزی خود را گسترش دهد.

این شرکت به برنامه‌های خود برای معرفی محصولات بازگشت نقدی برای خرید با استفاده از ارزهای دیجیتال و توانایی کاربران کارت اعتباری ون‌مو (Venmo) برای خرید رمزارزها با استفاده از وجه بازگشتی و پاداش داده‌شده از آن، اشاره کرده بود. همچنین در اوایل سال جاری، شرکت مذکور از احتمال راه‌اندازی استیبل‌کوین خود رونمایی کرد. در این میان، پی‌پال سیاست‌های خود در مورد برنامه‌های NFT که جذب مشتری عمده‌ای را تجربه کرده‌ و رقم‌زده‌اند، به‌روز می‌کرد.

کارشناسان خاطرنشان کرده‌اند که خدمات جدید می‌توانند میلیون‌ها کاربر تازه‌ و درعین‌حال، صرف زمان بیشتر در اپلیکیشن پی‌پال توسط سرویس‌های موجود را اضافه کنند.

بااین‌حال، بازار نه‌چندان داغ کریپتو نیز مانع برنامه‌های بلندمدت پی‌پال نیست. به گفته فرناندز داپونته، «ما فکر می‌کنیم که حجم قابل‌توجهی از تجارت و پرداخت‌ها در آینده بر روی ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد و در حال انجام این بازی طولانی هستیم.»

 

مترجم: سید هادی سید سجادی

منبع: tobeincryp

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×