» آرشیو اخبار » افزایش تعرفه‌های جدید تلفن ثابت اعمال شد
تلفن

افزایش تعرفه‌های جدید تلفن ثابت اعمال شد

14 مهر 1401 2

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش تعرفه اعمال شده بر روی قبوض ماه جاری مشترکان تلفن ثابت طبق مصوبات قانونی است.

به گزارش گذارنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش تعرفه اعمال شده بر روی قبوض ماه جاری مشترکان تلفن ثابت طبق مصوبات قانونی بوده است و بر روی قبوض مشترکان به عنوان بستانکار حساب نخواهد شد.

محمد رضا بیدخام، پیرامون دستور شورای رقابت به شرکت مخابرات مبنی بر توقف هرگونه افزایش در تعرفه‌های تلفن ثابت گفت: افزایش تعرفه اعمال شده بر روی قبوض ماه جاری مشترکان شرکت مخابرات ایران به عنوان بستانکار حساب نخواهد شد؛ زیرا اجرای تعرفه‌های تلفن ثابت بر اساس مصوبات شورای رقابت، رگولاتوری و ستاد تنظیم بازار و افزایش تعرفه فعلی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده است. در حال حاضر شورای رقابت مدارکی مبنی بر قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت درخواست کرده است که برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

بیدخام ادامه داد: شرکت مخابرات ایران بر اساس تعرفه‌ اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار، کار را به جلو می‌برد و تعرفه‌ها را بر روی قبوض صادر شده اعمال می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

سخنگوی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: تعرفه‌ای که ستاد تنظیم بازار به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کرد، با موافقت کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه‌ای به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد و در آن جا بررسی شده است و پس از تایید به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

منبع: تجارت نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×