» آرشیو اخبار » اعتماد هولدرهای شیبا اینو به این رمزارز
اعتماد هولدرهای شیبا اینو و تغییر 11.97 درصدی آن

اعتماد هولدرهای شیبا اینو به این رمزارز

26 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بر اساس داده‌های پایگاه تحلیلی  IntoTheblock هادلرهای شیبا اینو (SHIB) -که اشاره به آدرس‌هایی که بیش از یک سال هولد کرده‌اند دارد- تغییر مثبت 11.97 درصدی را در 30 روز گذشته نشان داده‌اند.

با این حال هولدرهای کوتاه مدت و میان مدت در طول مدت مشابه کاهش یافته است.

در زمینه خرید و هولد رمزارزها عبارت “hodl” که املای اشتباه “hold” به معنای “برای جان عزیز هولد کنید – hold on for dear life” به یک عبارت جذاب در بین طرفداران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

“Hodling” به معنای یک رویکرد بلندمدت برای هولد ارزهای دیجیتال است و معمولاً ناشی از عقاید مربوط به چشم‌اندازهای بلند مدت یک پروژه است.

اعتماد هولدرهای شیبا اینو و تغییر 11.97 درصدی آن

بر اساس داده‌های این پایگاه درباره ترکیب هولدرها بر اساس زمان، 28 درصد از دارندگان SHIB توکن‌های خود را برای بیش از یک سال هولد کرده‌اند، 68 درصد آن‌ها یک سال و 4 درصد توکن‌های خود را برای کمتر از یک ماه هولد کرده‌اند.

هفته پیش سایت خبری U.Today گزارش داد که درصد “هادلر” های شیبا اینو یا همان هولدرهای طولانی مدت 27 می‌باشد.

۳۰ درصد کاهش همبستگی شیبا اینو با بیت کوین

شیبا اینو به دنبال رشد اخیر خود به تدریج از بیت کوین جدا می شود، همانطور که توسط شاخص همبستگی 30 روزه بیت کوین نشان داده شده است.

SHIB در 14 آگوست (23 مرداد) رشد قابل توجهی در بازار داشت که از 0.0000126 دلار، حدود 35 درصد افزایش یافت.

در 15 آگوست (24 مرداد) شیبا اینو قبل از عقب نشینی به اوج 0.0000179 دلار صعود کرد. قیمت این رمزارز در زمان انتشار 2 درصد افزایش یافته است و به 0.0000155 دلار رسید.

طبق آمار IntoTheBlock شیبا اینو همبستگی قیمتی 0.62 یا 62 درصدی را با بیت کوین نشان می دهد که نزدیک به 30 درصد کاهش یافته است. U.Today قبلاً این مقدار را در هفته گذشته 0.9 یا 90 درصد گزارش کرده بود.

جدا شدن پایدار از بازار بیت کوین ممکن است نشان دهنده این باشد که حرکت قیمت شیبا اینو بعید است که توسط روند کلی بازار دیکته شود.

بر اساس داده‌های WhaleStats در روز گذشته SHIB در بین 10 توکن برتر خریداری شده در میان 100 نهنگ بزرگ اتریوم قرار گرفت.

تجزیه و تحلیل 100 هولدر برتر شیبا اینو توسط WhaleStats نشان دهنده افزایش 509 درصدی در حجم معاملات و افزایش 771/88 درصدی در جریان تبادل بلاکچین است.

هادلر یعنی چه؟

در زمینه خرید و هولد رمزارزها عبارت “hodl” که املای اشتباه “hold” به معنای “برای جان عزیز هولد کنید – hold on for dear life” به یک عبارت جذاب در بین طرفداران ارزهای دیجیتال تبدیل شده است

هولدینگ یعنی چه؟

به معنای یک رویکرد بلندمدت برای هولد ارزهای دیجیتال است و معمولاً ناشی از عقاید مربوط به چشم‌اندازهای بلند مدت یک پروژه است

مترجم: سروش محمدی

منبع: U.Today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×