» آرشیو اخبار » اشتراک NFT در فیس بوک و اینستاگرام برای کاربران ایالات متحده
NFT

اشتراک NFT در فیس بوک و اینستاگرام برای کاربران ایالات متحده

7 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، متا (Meta)، غول حوزه فناوری گفت که قابلیت اشتراک NFT را برای همه کاربران اینستاگرام و فیس بوک مستقر در ایالات متحده فعال کرده است. این امر به همه کاربران مستقر در این کشور اجازه می‌دهد تا کیف پول خود را به پلتفرم‌های متا متصل کرده و کلکسیون‌های دیجیتالی را به اشتراک بگذارند. متا پیش از این، در ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت) گفت که در حال آزمایش مجموعه‌های دیجیتالی با تعداد محدودی از سازندگان و مجموعه‌داران آمریکایی است. آنها می‌توانند NFTهایی را که ایجاد یا خریداری کرده‌اند، در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

NFT

متا اشتراک NFT را برای کاربران اینستاگرام و فیس بوک فعال می‌کند

متا در بروزرسانی مربوط به پست کلکسیون‌های دیجیتالی خود گفت که کاربران می‌توانند کیف پول خود را به حساب‌های اینستاگرام‌شان متصل کنند. همچنین، این شرکت دسترسی به ویژگی NFTها را در اختیار کاربران خارج از ایالات متحده نیز قرار داده است. وبلاگ متا گفت که این امکان برای ۱۰۰ کشوری که دسترسی‌های لازم را دارند، قابل اجرا خواهد بود. این بروزرسانی می‌تواند گام بزرگی در پیشبرد جاه‌طلبی‌های این شرکت برای ساختن یک متاورس باشد. توسعه‌دهندگان می‌خواهند این این متاورس ترکیبی از واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی باشد، تا امکان تعاملات مجازی فراهم شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

«امروز اعلام می‌کنیم که همه در ایالات متحده می‌توانند کیف پول‌های خود را به فیس‌ بوک و اینستاگرام متصل کرده و کلکسیون‌های دیجیتالی خود را به اشتراک بگذارند. اگر کاربری هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام حساب داشته باشد، می‌تواند مجموعه‌های دیجیتالی خود را به صورت همزمان در هر دوی این پلتفرم‌ها پست کند. علاوه بر این، کاربران در ۱۰۰ کشوری که به مجموعه‌های دیجیتالی در اینستاگرام دسترسی دارند نیز اکنون می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.»

NFT

به اشتراک گذاری کلکسیون‌های دیجیتال

پس از اتصال یک کیف پول دیجیتال، سازندگان و مجموعه‌داران می‌توانند انتخاب کنند که کدام NFTها را از کیف پول خود می‌خواهند در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. همچنین، خالق و مجموعه‌دار را می‌توان به طور خودکار در پست NFT اینستاگرام و فیس بوک تگ کرد. هر کاربری که در فیس بوک یا اینستاگرام ثبت نام کرده باشد می‌تواند کیف پول خود را به این پلتفرم‌ها متصل کند. کاربران می‌توانند این کار را با انتخاب تب «مجموعه‌های دیجیتال (digital collectibles)» در تنظیمات اپلیکیشن فیس بوک یا اینستاگرام انجام دهند.

مترجم: امیر ملک پور
منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×