» ارز دیجیتال » اسپانیا به سومین مرکز خودپرداز رمزارزها تبدیل شد
اسپانیا

اسپانیا به سومین مرکز خودپرداز رمزارزها تبدیل شد

30 مهر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اسپانیا رسماً میزبان سومین شبکه بزرگ خودپردازهای بیت کوین و رمزارزها پس از ایالات متحده و کانادا است.
اسپانیا در حال حاضر میزبان 215 دستگاه خودپرداز رمزارزی است که از السالوادور با 212 دستگاه خودپرداز رمزارز پیشی گرفت. داده‌های CoinATMRadar تأیید می‌کند که اسپانیا 0.6 درصد از نصب‌های خودپرداز رمزارزی جهانی را نمایندگی می‌کند.

اسپانیا
توزیع خودپردازهای رمزارزی بر اساس قاره‌ها و کشورها. منبع: CoinATMRadar

علاوه بر این، این حرکت اسپانیا را به عنوان بالاترین مشارکت کننده در دستگاه‌های خودپرداز رمزارزی در اروپا معرفی می‌کند که نشان دهنده 14.65٪ از کل تاسیسات در این قاره است. پس از آن سوئیس (144 دستگاه خودپرداز)، لهستان (142 دستگاه خودپرداز) و رومانی (135 دستگاه خودپرداز) در اختیار دارند.

اسپانیا
تنها در سال 2022، اسپانیا 43 دستگاه خودپرداز رمزارزی نصب کرد و قبلاً قصد خود را برای نصب بیش از 100 دستگاه خودپرداز تا پایان سال به اشتراک گذاشته است که پس از تکمیل، مجموع آن را به نزدیک به 300 دستگاه خودپرداز رمزارزی می‌رساند.
مدیا مارکت (MediaMarkt)، یک خرده‌فروش الکترونیک آلمانی، و کانفینیتی (Confinity)، پیشرو در نصب دستگاه‌های خودپرداز رمزارزی در سراسر اتریش، آلمان، اسپانیا و یونان هستند.
برعکس، نصب‌های خودپرداز رمزارزی از سپتامبر 2022 رشد منفی داشته و در زمان نگارش این مقاله در مسیر بهبود آهسته قرار دارند. محاسبات بر اساس داده های 60 روز گذشته نشان می‌دهد که روزانه حدود هفت دستگاه خودپرداز رمزارزی در سراسر جهان نصب می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

یونان از نظر دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال رتبه ششم را به خود اختصاص داده است و با هجوم گردشگران، اپراتور خودپرداز بیت کوین بیکش (BCash) بینش‌هایی را در مورد آمار استفاده در این کشور به اشتراک گذاشت.
دیمیتریوس تسنگالیدیس (Dimitrios Tsangalidis)، مدیر‌عامل و یکی از بنیانگذاران BCash در صحبت با کوین تلگراف، بیان کرد که علیرغم نصب دستگاه های خودپرداز رمزارزی در نقاط مهم توریستی، بیشترین استفاده از ناحیه اصلی شهر انجام می‌شود.
به گفته تسنگالیدیس، ترکیبی از زمستان رمزارزها و فصل توریستی منجر به کاهش سرعت ترافیک منظم در استفاده از خودپردازهای رمزارزی شده است.

مترجم:‌ مهدی گچلو
منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×