» آرشیو اخبار » استیبل‌کوین تتر بر روی شبکه پالیگان راه‌اندازی شد
، رمزارز MATIC

استیبل‌کوین تتر بر روی شبکه پالیگان راه‌اندازی شد

8 خرداد 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت تتر پس از عرضه یک محصول جدید برای بازار آمریکای جنوبی، برنامه‌های خود را برای گسترش به بلاکچین‌های جدید اعلام کرد.

تتر به خاطر ذخایر خود مورد انتقاد قرار گرفته بود و پس از آنکه USDT برای مدت کوتاهی دچار افت قیمت شد، با ترس شدید سرمایه‌گذاران مواجه شد.

پس از چند هفته آشفتگی بازار، تتر (USDT) درنهایت روی بلاکچین پالیگان (Polygon) راه‌اندازی شده و اکنون به دنبال دوازدهمین بلاکچین برای پیوستن به آن است.

تبلیغات جام جهانی قطر

تتر استیبل‌کوین USDT را بر روی بلاکچین پالیگان (MATIC) راه‌اندازی کرده و همچنان به گسترش دامنه خود در سراسر حوزه رمزارزها ادامه می‌دهد. با این ادغام جدید، اکنون تتر روی 11 بلاک چین از جمله اتریوم (ETH)، ترون (TRX)، سولانا (SOL)، الگوراند (ALGO)، آوالانچ (AVAX)، کوساما (KSM) و غیره در دسترس است.

پائولو آردوینو Paolo Ardoino))، مدیر بخش فناوری تتر، شور و اشتیاق خود را نسبت به ادغام استیبل‌کوین تتر با بلاکچین پالیگان به‌عنوان حرکتی پیشگامانه برای هر دو طرف ابراز کرد. ما از راه‌اندازی تتر بر روی بلاکچین پالیگان و دسترسی کاربران این شبکه به نقدینه ترین، پایدارترین و قابل اطمینان‌ترین استیبل‌کوین بازار رمزارز بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

آردوینو گفت: «اکوسیستم پالیگان امسال شاهد یک رشد تاریخی بوده و ما معتقدیم تتر در کمک به ادامه رشد آن نقشی حیاتی ایفا خواهد کرد.

پالیگان یکی از سریع‌ترین بلاکچین‌های در حال رشد در فضای کریپتو است و خود را به عنوان یک بلاکچین مقیاس‌پذیر لایه 2 که بر روی زیرساخت اتریوم ساخته شده، معرفی کرده است. این بلاکچین دارای 19000 اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApps) است که روی این پلتفرم اجرا می‌شوند و پس از ماه‌ها انتظار، کاربران می‌توانند از USDT برای کسب سود در آن‌ها استفاده کننده و سرمایه خود را به داخل و خارج از این اکوسیستم منتقل کنند.

پس از انتشار این خبر، توکن MATIC یک صعود جزئی را تجربه کرد و بخشی از ضررهای متحمل شده در هفته‌های گذشته را جبران نمود. این توکن در حال حاضر روی قیمت 0.5813 دلار معامله شده و با استقبال کامیونیتی از این خبر، حجم معاملات آن به 500 میلیون دلار رسیده است.

در حال حاضر، ترون و اتریوم بالاترین میزان استفاده از USDT را دارند، اما ارتباط پالیگان با اتریوم و کارمزدهای ارزان آن ممکن است باعث شود تا بخشی از سهم ترون (TRX) را به خود جذب کند.

تتر به تولید استیبل‌کوین ادامه می‌دهد

تتر هفته گذشته یک استیبل‌کوین جدید را راه‌اندازی کرد که با پزوی مکزیک همبسته است. این استیبل‌کوین که MXNT نام دارد، روی بلاکچین‌های اتریوم، ترون و پالیگان راه‌اندازی شده و چهارمین استیبل‌کوین هم قیمت با ارز فیات است که توسط تتر راه‌اندازی می‌شود.

آردوینو می‌گوید: «یک استیبل‌کوین هم‌قیمت با پزو، یک ذخیره‌ ارزش (Store of Value) مناسب برای افرادی است که در اقتصادهای نوظهور و به‌ویژه مکزیک حضور دارند. همان‌طور که قانون‌گذاران به دنبال وضع مقررات سختگیرانه‌تر روی استیبل‌کوین‌ها هستند، تتر با وجود ارائه محصولات جدید، می‌بایست با ادعاها در خصوص ذخایر خود دست و پنجه نرم کند.

در اواسط ماه جاری، USDT به دنبال سقوط استیبل‌کوین شرکت ترا  (UST) 3 سنت از ارزش خود را از دست داد. سرمایه گذاران پس از این حادثه تترهای خود را با وحشت فروختند، اما آردوینو با بیان اینکه این شرکت به بازخرید تتر با قیمت 1 دلار ادامه خواهد داد، وضعیت را آرام کرد. او افزود که «تتر از بازخرید تتر برای هیچ یک از مشتریان خود امتناع نکرده و نخواهد کرد. امری که همیشه رویه این شرکت بوده است».

خلاصه: تتر با  این ادغام جدید، اکنون روی 11 بلاکچین از جمله اتریوم (ETH)، ترون (TRX)، سولانا (SOL)، الگوراند (ALGO)، آوالانچ (AVAX)، کوساما (KSM) و… در دسترس است.

منبع: zycrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×