» آرشیو اخبار » از این پس می‌توان با حساب بانکی «مونرو» خرید

از این پس می‌توان با حساب بانکی «مونرو» خرید

14 خرداد 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذار نیوز، طبق اعلام رسمی تیم Monero.com، این پلتفرم گزینه خرید جدید XMR را برای کاربرانی که با فیات کار می‌کنند فراهم کرده است و در حال حاضر، چهار ارز اصلی در دسترس هستند.

Monero.com یک بازار چند منظوره است که بر جامعه هولدرهای XMR متمرکز است. این پلتفرم توسط کیک ولت (Cake Wallet)، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های غیر حضانتی برای توکن XMR اداره می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

از ابتدا ارائه این محصول جدید، امکان خرید XMR برای دارندگان دلار آمریکا، یورو، دلار کانادا و پوند بریتانیا در دسترس است.

می‌توان فیات را از طریق سیستم‌های پرداخت بین مرزی SEPA و SWIFT و همچنین از طریق هر دو سیستم کارتی ویزا (Visa) و مسترکارت (MasterCard) به Monero.com واریز کرد.

این سرویس جدید در اکثر کشورهای جهان، به استثنای ایالات متحده و برخی مناطق دارای محدودیت جغرافیایی، در دسترس است. خریدهای کریپتو به فیات پس از بررسی‌های احراز هویت (KYC) در دسترس هستند. در حالی که تراکنش‌های کریپتو به کریپتو در بازار بدون KYC مجاز است.

احراز هویت اعضای جامعه را گیج کرده است

در حالی که جامعه XMR از خدمات جدید استقبال کرده‌اند، برخی از اعضای آن به دلیل لزوم گذراندن بررسی‌های KYC برای خرید و فروش این رمزارزهای کلیدی متمرکز بر حریم خصوصی سردرگم هستند.

به همین منظور تیم Monero.com گفت که سیاست KYC آن فقط به شماره شناسه (ID)، شماره تلفن و بررسی ربات نبودن مشتریان برای معاملات با فیات نیاز دارد. مدرک اقامت یا کپی مدارک لازم نیست.

مونرو  (XMR)یکی از رمزارزهایی بود که بهترین عملکرد را در مرحله بهبود بازار داشت و در ماه می پس از رسیدن به کف قیمتی چند ماهه در 120 دلار، بیش از 70 درصد افزایش یافت.

 

مترجم : سوگند عادل فهمیده

منبع : u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×