» آرشیو اخبار » ارتقای بعدی تراکلاسیک (LUNC) در بایننس پشتیبانی می‌شود
تراکلاسیک

ارتقای بعدی تراکلاسیک (LUNC) در بایننس پشتیبانی می‌شود

24 دی 1401 8

تراکلاسیک (LUNC) موفق شده است برای ارتقای روز 14 ژانویه (24 دی) خود که احتمالاً بخشی از توکن‌های سوخته LUNC را دوباره ضرب می‌کند، پشتیبانی بایننس را به‌دست آورد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تراکلاسیک (LUNC) موفق شده است برای ارتقای روز 14 ژانویه (24 دی) خود که احتمالاً بخشی از توکن‌های سوخته LUNC را دوباره ضرب می‌کند، پشتیبانی بایننس را به‌دست آورد.

ارتقای تراکلاسیک

بایننس روز گذشته (13 ژانویه) با انتشار یک پست وبلاگی، از پشتیبانی خود از این ارتقای جدید تراکلاسیک خبر داد و خاطرنشان کرد که این ارتقاء حدود سه ساعت طول کشیده و کلیه معاملات این توکن در طول فرایند ارتقاء شبکه، به حالت تعلیق در خواهد آمد. بایننس پس از اطمینان یافتن از پایدار بودن شبکه، امکان واریز و برداشت این رمزارز را دوباره فراهم می‌کند. این درحالی است که امکان ترید کردن این دارایی بعد از اتمام روند ارتقاء فراهم می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است که ارتقاء اخیر، پس از رأی‌گیری انجمن ترا کلاسیک در مورد پروپوزال حاکمیتی 11242 انجام می‌شود که قصد دارد توکن‌های سوزانده شده LUNC را دوباره ضرب کند.

طبق گزارش‌های موجود، بایننس بیش از 50 درصد از حجم معاملات LUNC را مدیریت می‌کند و همین امر، پشتیبانی از نسخه ارتقاء یافته‌ی این توکن را بسیار حائز اهمیت می‌سازد. ناگفته نماند که بایننس پس از فروپاشی این شبکه در سال 2022، همیشه از احیا و بازیابی اکوسیستم ترا و رمزارز بومی آن یعنی لونا (Luna) حمایت کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: bsc.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×