» ارز دیجیتال » کنان، شرکت استخراج بیت کوین، با وجود درآمد کم عملیات خود را افزایش می‌دهد
کینان

کنان، شرکت استخراج بیت کوین، با وجود درآمد کم عملیات خود را افزایش می‌دهد

23 آبان 1401 3

به گفته مدیرعامل شرکت استخراج ارزهای دیجیتال چینی کنان (Canaan)، علیرغم ادامه بازار نزولی و کاهش درآمد مرتبط با آن، به گسترش عملیات خود ادامه خواهد داد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به گفته مدیرعامل شرکت استخراج ارزهای دیجیتال چینی کنان (Canaan)، علیرغم ادامه بازار نزولی و کاهش درآمد مرتبط با آن، به گسترش عملیات خود ادامه خواهد داد.

شرکت کنان به طور رسمی در 14 نوامبر (23 آبان) اعلام کرد که درآمد خالص در سه ماهه سوم 2022 مقدار 90 درصد کاهش یافته است. درآمد خالص سه ماهه سوم شرکت به 61.1 میلیون رنمینبی (RMB) یا 8.6 میلیون دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال 2021 مقدار 88 درصد کاهش یافته است.

درآمد این شرکت از 1.7 میلیون RMB (230000 دلار) در سه ماهه دوم 2022 حدود 41 درصد کاهش یافت، در حالی که سود ناخالص از 940 میلیون RMB (130 میلیون دلار) در سه ماهه قبل 75 درصد کاهش را شاهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

در بحبوحه کاهش سود استخراج بیت کوین به دلیل زمستان کریپتو، دستگاه های ماینینگ کنان نیز کاهش قابل توجهی در تقاضا داشته‌اند. طبق آخرین آمارهای مالی، کنان در مجموع 3.5 میلیون تراهش در ثانیه (Th/s) قدرت محاسباتی در سه ماهه سوم فروخت که 37 درصد کمتر از سه ماهه قبل است.

کینان

علیرغم روند نزولی در آخرین گزارش مالی خود، کنان قصد ندارد رشد شرکت را کاهش دهد. نانگنگ ژانگ (Nangeng Zhang)، مدیرعامل شرکت کنان گفت که برعکس، این شرکت به گسترش عملیات خود در سراسر جهان از جمله پروژه‌های تحقیق و توسعه و همچنین عملیات استخراج ادامه می‌دهد.

ژانگ خاطرنشان کرد: “به عنوان بخشی از تلاش مداوم خود برای تقویت قابلیت‌های تحقیق و توسعه، ما در حال گسترش دفتر مرکزی خود در سنگاپور با استعدادهای نویدبخش تحقیق و توسعه محلی برای کمک به حمایت از کسب و کار خود در مقیاس جهانی هستیم.”

وی همچنین با اشاره به اینکه کنان در سال جاری فعالیت استخراج خود را در ایالات متحده گسترش داده است، افزود:
“ما با یک دوره صنعتی بسیار سخت روبرو هستیم، زیرا قیمت بیت کوین به پایین ترین سطحی می‌رسد که بازار در دو سال گذشته شاهد آن نبوده است. اولویت ما حفظ پول نقد، به حداقل رساندن هزینه‌هایمان و تحمل این رکود بازار است.”

جدا از مقیاس جهانی، کنان امسال روی راه حل‌های جدید استخراج کار کرده است. در ماه اکتبر (مهر)، این شرکت به طور رسمی سری جدید دستگاه‌های ماینینگ خود، آوالن مید (AvalonMade 13) را منتشر کرد. سری جدید مبتنی بر فناوری پیشرفته مدار مجتمع ویژه برنامه کاربردی، شامل دو مدل با نرخ هش 110 تراهش بر ثانیه و 130 تراهش بر ثانیه است.

کنان بلافاصله به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ نداد.
ژانگ اظهار داشت: “راه اندازی محصول نسل جدید، اعتماد ما به ارزش بنیادی اکوسیستم بیت کوین را مجدداً تأیید می‌کند و نشان دهنده تلاش‌های مداوم ما در تحقیق و توسعه فناوری ابر رایانه است.”

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، کنان افزایش 117 درصدی در سود ناخالص در سه ماهه دوم 2022 نسبت به مدت مشابه در سال 2021 نشان داد. این شرکت همچنان انتظار داشت به دلیل ادامه بازار نزولی، وضعیت مالی بدتر شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×