» آرشیو اخبار » احتمال رشد عظیم اتریوم و سولانا

احتمال رشد عظیم اتریوم و سولانا

6 تیر 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، یکی از استراتژیست‌هایی که دنبال کنندگان زیادی دارد گفته است که پلتفرم‌های قرارداد هوشمند سولانا (SOL) و اتریوم (ETH) را زیر نظر دارد؛ زیرا با توجه به این که آن‌ها چگونه کندل ماهانه خود را ببندند، می‌توانند رالی بزرگی را تجربه کنند.

این تحلیلگر که به DonAlt معروف است به دنبال کنندگان خود در توییتر گفت که اگر اتریوم بالای سطح حمایتی ماهانه خود بماند، می‌تواند تا 80 درصد رشد کند.

«تا اینجا بالای سطح حمایتی ماهانه باقی مانده است. من یک هزار دلار ETH خریده‌ام و اگر قیمت در انتهای ماه بالای این سطح بسته شود، انتظار دارم تا حدود دو هزار و 200 دلار رشد کند.»

تبلیغات جام جهانی قطر

این تحلیلگر جفت ارز ETH/BTC را نیز مورد بررسی قرار داده است. طبق گفته او اگر این جفت ارز ماه ژوئن را بالای 0.058 BTC (یک هزار و 242 دلار) ببندد، رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

«ETH در نقطه جالبی قرار دارد. فکر می‌کنم اگر به بالای این محدوده برسد، در مقابل بیت کوین صعود می‌کند. بسته شدن آن در سطح مقاومتی زیاد جالب نخواهد بود.»

در مورد رقیب اتریوم، سولانا، DonAlt گفت که اگر SOL ماه را بالای سطح حمایتی تمام کند، قیمت آن می‌تواند دو برابر شود.

«این دیدگاه بلند مدت من برای SOL است: بسته شدن در پایان ماه بالای سطح 43 دلار و همچنین دلیلی نمی‌بینم که نتواند سطح 100 دلار را تجربه کند. تا زمان بسته شدن کندل ماهانه، نمودار هفتگی را زیر نظر می‌گیرم.»

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: دیلی هادل

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×