» ارز دیجیتال » چند دلیل برای رشد 30 درصدی اتریوم در سه هفته آینده

چند دلیل برای رشد 30 درصدی اتریوم در سه هفته آینده

9 آذر 1401 3

آدرس‌ های فعال اتریوم در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در 6 هفته‌ اخیر رسیدند، که منجر به افزایش قیمت این رمزارز در 24 ساعت گذشته شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، آدرس‌ های فعال اتریوم در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در 6 هفته‌ اخیر رسیدند، که منجر به افزایش قیمت این رمزارز در 24 ساعت گذشته شد. پس از مشاهده تشدید فشار فروش در آخر هفته گذشته، اتریوم (ETH) به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، بازگشت شایان توجهی را از خود نشان داد. در زمان انتشار این گزارش در ساعت 9:37 دقیقه به وقت ایران، اتریوم با 4.97 درصد افزایش به قیمت 1,268.85 دلار و ارزش بازار 151.84 میلیارد دلار معامله می شود.

روند اتریوم

داده‌های آنچین نشان می‌ دهد که آدرس ‌های فعال اتریوم دیروز به بالاترین سطح خود در 6 هفته گذشته رسیده است. آخرین باری که این اتفاق افتاد، قیمت این رمزارز تنها در شش هفته، 30 درصد افزایش یافت. وبسایت «سنتیمنت» (Santiment) به عنوان ارائه دهنده داده های آنچین در این زمینه گزارش داد: «آدرس‌های فعال اتریوم دیروز به بالاترین سطح خود در بیش از 6 هفته گذشته رسیدند و این احتمالاً در رشد قیمت امروز نقش داشته است. در 15 اکتبر، آخرین باری که آدرس ‌ها به این اندازه افزایش یافتند، قیمت اتریوم 30 درصد طی 3 هفته بعد از آن افزایش یافت».

تبلیغات جام جهانی قطر

آدرس اتریوم

 

نهنگ های اتریوم در حال افزایش ذخایر

در حالی که اتریوم (ETH) در چند روز اخیر با اصلاح قیمت شدیدی مواجه شده است، نهنگ ها در هر بار کاهش قیمت در حال خرید هستند. هفته گذشته، فعالیت نهنگ های اتریوم به بالاترین حد خود رسید. این پنجمین بار در طول یک سال گذشته است که اتریوم چنین ذخیره و انباشت بزرگی را از خود به ثبت می رساند. در طول ماه نوامبر، با افشای بحران مالی صرافی FTX و فروپاشی این شرکت، نهنگ‌ های اتریوم در حال ذخیره این رمزارز هستند. سنتیمنت در این زمینه گزارش داد: «تعداد آدرس‌ های اصلی و بزرگ اتریوم از زمان سقوط FTX در اوایل نوامبر افزایش یافته است. در تصویر زیر لحظات مهم ذخیره سازی و فروش اتریوم در آدرس کوسه ها و نهنگ های اتریوم آمده است. تصویر زیر گویای آن است که تعداد آدرس‌های 100 تا 100 هزار اتریوم به بالاترین حد خود در 20 ماه گذشته رسیده است».

خرید و فروش نهنگ ها

بیت کوین (BTC) نیز روندی مشابه اتریوم را طی کرد و با افزایش ارزش همراه شد. این رمزارز طی 24 ساعت گذشته 2.40 درصد افزایش یافته و در روز چهارشنبه (9 آذر) در ساعت 10:09 دقیقه به وقت ایران با قیمت 16,855.57 دلار معامله می شود. با این حال، احتمال سرمایه گذاری ماینرهای بیت کوین وجود دارد، این در حالی است که ماینرهای بیت کوین در بحبوحه سقوط قیمت این رمزارز با چالش های فزاینده ای مواجه هستند. این احتمالا می تواند منجر به افزایش فشار فروش بیشتر شود.

بیت کوین

علاوه بر این، معامله‌گران بازار رمزارز نیز علاقه بسیار زیادی به آلتکوین ها نسبت به بیت کوین نشان می دهند. گزارش سنتیمنت خاطرنشان می ‌کند: «تسلط اجتماعی بیت ‌کوین در حال حاضر کم است، زیرا معامله ‌گران ظاهرا به کریپتو بی ‌علاقه هستند، در حالی که آلتکوین‌ ها در چند هفته گذشته تحرک بیشتری داشته‌ اند. یکی از مهمترین راهکارهایی که می تواند زمینه را برای افزایش همه کوین ها فراهم کند، تسلط بالای اجتماعی بیت کوین است».

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌ گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×