» آرشیو اخبار » اتریوم بخرم یا آیفون 14؟
اتریوم بخرم یا آیفون 14؟

اتریوم بخرم یا آیفون 14؟

20 شهریور 1401 8

رونمایی آیفون ۱۴ اپل با مرج اتریوم تقریبا همزمان شده است. اگر امکان انتخاب یکی را داشتید کدام را انتخاب می‌کردید؟

به گزارش گذار‌نیوز،اپل بالاخره در مراسم Far Out از آیفون 14 رونمایی کرد. آیفون 14 نمایشگری 6.1 اینچی XDR OLED ، روشنایی 1200 نیت و دالبی ویژن و تراشه A15 بایونیک و دو دوربین 12 مگا پیکسلی دارد و به قابلیت جذابی مجهز شده که اجازه می‌دهد از طریق ارتباطات ماهواره‌ای پیام اضطراری ارسال کنید. در این شرایط، گوشی در کمتر از 15 ثانیه در آسمان صاف به ماهواره وصل می‌شود تا پیام ارسال کنید.

اتریوم بخرم یا آیفون 14
مقایسه امکانات مدل‌های مختلف آیفون 14

قیمت آیفون ۱۴ از ۷۹۹ دلار ، آیفون ۱۴ پلاس از ۸۹۹، قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۴ پرو مکس از ۱۰۹۹ دلار آغاز می‌شود.

اتریوم بخرم یا آیفون 14

تبلیغات جام جهانی قطر

قیمت گوشی آیفون 14 پرو 128 گیگابایتی در کشورهای مختلف

اتریوم بخرم یا آیفون 14

رکورد دار گران‌ترین کشور برای خرید آیفون 14 کشور ترکیه است. در ترکیه آیفون 14 پرو 128 گیگابایتی پرومکس به 2411 دلار می‌رسد.

رونمایی آیفون 14 اپل با مرج اتریوم تقریبا همزمان شده است و حال که صحبت از قیمت آیفون به میان آمد بد نیس به قیمت اتریوم هم اشاره کنیم.

طبق اعلام سایت کوین مارکت کپ در لحظه نگارش این گزارش قیمت اتریوم 1761 دلار است. یعنی یک شهروند کشور ترکیه چه قصد خرید یک آیفون 14 ،128 گیگابایتی را داشته باشد و چه قصد خرید یک اتریوم را، تقریبا باید بودجه مشابه‌ای برای آن در نظر بگیرد.

اتریوم بخرم یا آیفون 14

 

اتریوم یک ارز دیجیتال بسیار خوش آتیه است و  در سال‌های آینده قیمت‌های بالاتری را به خود خواهد دید. اما با رونمایی مدل بعدی آیفون، قیمت این مدل کاهش می‎‌یابد. در واقع خرید آیفون که یک کالای مصرفی است؛ باعث می‌شود در آینده ارزش آن افت کند ولی خرید اتریوم یک سرمایه گذاری است و در آینده سرمایه شما را چند برابر خواهد کرد.حال شما بگویید که اگر امکان انتخاب یکی را داشتید کدام را انتخاب می‌کردید؟

مریم دهقان؛ خبرنگار اقتصادی

 

 

 

 

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 3.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×