» آرشیو اخبار » آینده ماینرهای سابق اتریوم نامشخص است
ماینر

آینده ماینرهای سابق اتریوم نامشخص است

5 مهر 1401 2

به گزارش تیم ترجمه گذارنیوز، نزدیک به دو هفته از انتقال تاریخی اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام می‌گذرد، و برخی ماینرهای سابق اتریوم می‌گویند که از چگونگی آینده خود بی اطلاع هستند.

پس از مِرج (The Merge)، بسیاری از حساب‌های رمزارزی توییتر در مورد تصور خود از آینده این ماینرهای اتریوم صحبت می‌کردند. در روز مِرج، کاربر هَش‌اُوِراید (hashoveride) توییت کرد:

دوره ماینینگ با پردازنده‌های گرافیکی در کمتر از ۲۴ ساعت پس از مِرج تمام شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

تنها کوین‌هایی که سوددهی دارند، یا به مارکت کپ پایینی رسیده‌اند یا اینکه نقدینگی ندارند.

ماینر

یکی دیگر از کاربران در توییتی گفته بود که ماینرهای سابق می‌خواهند به سمت کوین‌های سودآورتر بروند، او افزود: «به عنوان یک ماینر RVN، شک دارم که ماینینگ اتریوم پس از هاوینگ همچنان سودآور باشد.»

ماینر

کوین تلگراف با چندین ماینر سابق اتریوم تماس گرفت و از آنها درباره برنامه‌شان برای آینده پرسید. اجماع عمومی نشان داد که بسیاری هنوز درباره قدم‌های بعدی خود مطمئن نیستند. کریستین آندر (Christian Ander)، ماینر سابق، به کوین تلگراف گفت:

«صادقانه بگویم، من هنوز خودم را نمی‌شناسم. فروش توان پردازنده‌های گرافیکی به سایر سرویس‌های محاسباتی، به اندازه سابق سودآور نیست.»

آندر افزود: «من خودم در حال تحقیق هستم و شرکای من نیز به دنبال گزینه‌های جایگزین می‌گردند. کسانی که با پردازنده‌های گرافیکی ماین می‌کردند قصد فروش قدرت پردازشی خود به پروژه‌های غیر رمزارزی را دارند. زمانی که قیمت انرژی بسیار بالا باشد، آنها نیز خاموش می‌شوند و قدرت افراطی به شبکه فروخته خواهد شد. آندر گفت که در حال حاضر هیچ رمزارزی را ماین نمی‌کند و فقط در حال ارزیابی بازار است.

یکی دیگر از ماینرهای سابق اتریوم، کوین آگویر (Kevin Aguirre)، به کوین تلگراف گفت که سخت‌افزارش را به شریک خود فروخته است و او نیز اکنون از آن برای ماینینگ رمزارزهای دیگر استفاده می‌کند، او در انتها گفت:

«من از نتیجه کار با دستگاه ماینینگ خود پشیمان هستم، اما در نهایت، این سیستم از من و خانواده‌ام در طول همه‌گیری کرونا حمایت کرد.»

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×