» آرشیو اخبار » آغاز تحویل اموال مسروقه به مالباختگان
سردار حسین رحیمی

آغاز تحویل اموال مسروقه به مالباختگان

31 خرداد 1401 6

به گزارش گذارنیوز، «سردار حسین رحیمی» در حاشیه اجرای طرح کاشف که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع بیش از ۹۰ کیلوگرم طلا و جواهرات سرقت شده از صندوق‌های امانات بانک ملی از متهمان دستگیر شده کشف شد که تمامی این اقلام به خزانه بانک ملی تحویل داده شد و مسئولان این بانک با هماهنگی دادستانی نسبت به تحویل اموال مسروقه مکشوفه به مالباختگان اقدام خواهند کرد.

وی از دستگیری سه متهم جدید در جریان این پرونده خبر داد و گفت:‌ این سه نفر علاوه بر آن ۱۰نفر دستگیر شده بوده و به تازگی دستگیر شده‌اند. تحقیقات و بازجویی از این افراد در حال انجام است. همچنین سه متهمی هم که در خارج از کشور و یکی از کشورهای همسایه با همکاری اینترپل دستگیر شده بودند، در هفته جاری به کشور منتقل خواهند شد. در این خصوص رایزنی‌ها بین مقامات دو کشور انجام شده و تشریفات لازم برای استرداد متهمان انجام شده است.

رحیمی درباره اینکه آیا اموال قدیمی نیز در میان کشفیات وجود داشت یا خیر گفت:‌برخی از طلا و جواهرات کشف شده بسیار قدیمی بوده و قدمت بالایی دارند.
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصاویر همه اشیا کشف شده در سامانه بانک ملی قرار گرفته و به زودی با حضور نماینده پلیس، نماینده دادستان تهران و نماینده بانک ملی اموال به مردم تحویل داده می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×