» ارز دیجیتال » آغاز بررسی استراتژیک دارایی‌های جهانی توسط صرافی ورشکسته FTX
FTX

آغاز بررسی استراتژیک دارایی‌های جهانی توسط صرافی ورشکسته FTX

29 آبان 1401 3

به عنوان بخشی از پرونده ورشکستگی اخیر، صرافی رمزارزی FTX به همراه 101 شرکت از 130 شرکت وابسته، شروع به بررسی استراتژیک دارایی‌های جهانی خود کردند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به عنوان بخشی از پرونده ورشکستگی اخیر، صرافی رمزارزی FTX به همراه 101 شرکت از 130 شرکت وابسته، شروع به بررسی استراتژیک دارایی‌های جهانی خود کردند. این بررسی تلاشی برای به حداکثر رساندن ارزش قابل بازیابی برای ذینفعان است.
FTX با مدیریت سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، در 11 نوامبر (20 آبان) در خصوص سوء استفاده از وجوه کاربران، درخواست ورشکستگی فصل 11 داد. پرونده ورشکستگی به دنبال کاهش ضرر و زیان سهامداران مرتبط با FTX و شرکت های وابسته یا بدهکاران FTX بود.

بدهکاران FTX در حال مذاکره با شرکت خدمات مالی پرلا واینبرگ پارتنرز (Perella Weinberg Partners) برای فروش یا سازماندهی مجدد هستند. با این حال، FTX هشدار داد که درگیری پرلا واینبرگ پارتنرز یا PWP منوط به تایید دادگاه است.

FTX
اسناد رسمی ثبت شده در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده؛ منبع: کرول (Kroll)

جان جی ری 3 (John J. Ray III)، مدیر عامل جایگزین سم بنکمن فرید(SBF)، تایید کرد که شرکت‌های وابسته به FTX دارای ترازنامه هایی هستند که می‌تواند برای کاهش زیان، فروخته یا بازسازی شود. وی ضمن تاکید بر اینکه برخی از شرکت‌های تابعه مانند صرافی کریپتو لجر ایکس (LedgerX) به عنوان بدهکار در پرونده ورشکستگی معاف هستند، افزود:

تبلیغات جام جهانی قطر

“در هر صورت، بررسی فروش، افزایش سرمایه یا سایر معاملات استراتژیک با توجه به این شرکت‌های تابعه و سایر شرکت‌هایی که در ادامه کار خود شناسایی می‌کنیم، اولویت ما در هفته‌های آینده خواهد بود.”

علاوه بر این، بدهکاران FTX به طور موازی درخواست‌هایی را برای درخواست معافیت موقت از دادگاه ورشکستگی ارائه کرده‌اند، که قرار است در 22 نوامبر 2022 (1 آذر) مورد رسیدگی قرار گیرد. در حالی که هیچ مهلتی برای فروش یا تغییر ساختار تعیین نشده است، ری از همه سهامداران درخواست کرد که صبور باشند.

در 19 نوامبر (28 آبان)، شرکت حقوقی که به FTX و SBF در بحبوحه ورشکستگی کمک می‌کرد، به دلیل تضاد منافع، از نمایندگی کارآفرین خودداری کرد.

به گفته پل (Paul)، مارتین فلومنبام (Martin Flumenbaum):
ما چند روز پیش، پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، به آقای بنکمن فراید اطلاع دادیم که درگیری‌هایی به وجود آمده است که ما را از نمایندگی او منع کرده است.

فلومنبام معتقد بود که “توئیت بی وقفه و مخل” سم بنکمن فرید بر تلاش‌های سازماندهی مجدد وکلا تأثیر منفی گذاشته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×