» آرشیو اخبار » آث میلان از مجموعه NFT خود رونمایی می کند
آث میلان

آث میلان از مجموعه NFT خود رونمایی می کند

6 مهر 1401 3

به گزارش وبسایت Bitcoin.com، باشگاه فوتبال آث میلان ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های این کشور، از همکاری با مانکی لیگ (MonkeyLeague) برای رونمایی از توکن های غیر مثلی خود خبر داده است. 

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تیم فوتبال آث میلان، یکی از پرطرفدار‌ترین تیم‌‌های فوتبال ایتالیا که در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد، از مجموعه توکن NFT خود رونمایی خواهد کرد.

مانکی لیگ (Monkey League) یک بازی فوتبال مبتنی بر وب3 و بر پایه شبکه سولانا است که به طور رسمی بعنوان شریک باشگاه آث میلان، در راه اندازی پروژه جدید NFTهای این باشگاه، برای استفاده در محیط این بازی، معرفی شده است.

امروزه باشگاه‌های ورزشی مختلف از سرتاسر جهان به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر با طرفداران خود در بازار‌های مختلف، به تولید و ارائه عناصر و کالاهای مبتنی بر وب 3 روی آورده اند. در همین راستا، مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا یعنی باشگاه آث میلان از مشارکت در یک پروژه جدید NFT خبر داده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

مسئولین این باشگاه ایتالیایی، طی یک نشست خبری، از Monkey League بعنوان شرکت مسئول تولید این توکن‌های NFT نام برده و از همکاری نزدیک این دو مجموعه برای طراحی امکانات و دارایی‌های دیجیتال درون این بازی با برند مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا (AC Milan) خبر دادند. این توکن ها شامل بازیکنان جدید، پوسته‌ها و ورزشگاه‌های جدید خواهد بود.

آقای کسپِر اِستیلزویگ (Casper Stylsvig) مدیر ارشد درآمد باشگاه آث میلان، ضمن اشاره به اهمیت حضور و فعالیت این باشگاه پرطرفدار ایتالیایی در دنیای دیجیتال جهت ارتباط با هواداران، اظهار نمود:

بسیار خوشحالیم از اینکه همکاری خود با مجموعه Monkey League را آغاز خواهیم کرد. این همکاری امکان حضور قدرتمندتر در عرصه نوآوری‌های دیجیتالی را برای ما فراهم می‌نماید. همچنین بسیار مفتخریم که اعلام کنیم، آث میلان اولین باشگاه فوتبالی است که با Monkey League همکاری نموده و با ارائه این بازی برای هوادارنمان در سرتاسر جهان، روشی نوآورانه را جهت تعامل آن‌ها با تیم ورزشی مورد علاقه شان فراهم میکند.

آث میلان از مجموعه NFT خود رونمایی می کند

با شکل گیری این همکاری، هواداران همچنین قادر خواهند بود تا لوازم و وسائل فیزیکی مرتبط با تیم و بازیکنان را خریده و یا بدست آورند. برخی از این دارایی‌های دیجیتال جدید، در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) به مزایده گذاشته شده و به فروش خواهند رسید. بسیاری از توکن های غیر مثلی موجود در این مزایده، با اقلام و هدایای فیزیکی از جمله لباسی که توسط همه اعضای تیم امضا شده، همراه هستند. علاوه بر این موارد، تعدادی از بازیکنان مهم و کلیدی این باشگاه، ویژگی‌ها و عناصر موجود در این بازی را امتحان نموده و بازخورد خود را جهت بهبود و جذابیت بیشتر این بازی به Monkey League اعلام می نمایند.

لازم به ذکر است که این پروژه، اولین تلاش و همکاری باشگاه آث میلان برای حضور در دنیای وب 3 نبوده و این تیم ایتالیایی پیشتر و با همکاری پلتفرم Socios.com، توکن هواداری خود را راه اندازی نموده است.

رونمایی از مجموعه NFT باشگاه آث میلان
نام صرافی BitMex بر روی آستین بازیکنان تیم آث میلان

علاوه بر این، با عقد یک قرارداد همکاری تبلیغاتی با صرافی رمزارز بیتمِکس (Bitmex) نام این صرافی بر روی آستین لباس بازیکنان تیم آث میلان درج شد و به این ترتیب نام این صرافی تبدیل به اولین نام تبلیغاتی بر روی آستین لباس‌های این تیم شد.

مترجم: حسن نصیری
منبع: bitcoin.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×