» آرشیو اخبار » کوین‌بیس خدمات خود را در استرالیا گسترش می‌دهد
کوین‌بیس

کوین‌بیس خدمات خود را در استرالیا گسترش می‌دهد

17 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی کوین‌بیس (Coinbase) خدمات پِی‌آیدی (PayID) و معاملات جزئی پیشرفته (Retail Advanced Trading) را برای مشتریان خود در استرالیا معرفی کرد تا به آنها خدمات ارزهای دیجیتال بیشتری ارائه داده باشد.

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین‌بیس، اعلام کرد که حضور خود در استرالیا را تقویت می‌کند و به افراد محلی این کشور این امکان را می‌دهد که گزینه «آسان‌تر و ایمن‌تری» برای ورود به صنعت دارایی‌های دیجیتال داشته باشند.

این شرکت استرالیا را به عنوان «محل نوآوری فین‌تک (fintech)» توصیف کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

کوین‌بیس

گزینه‌های رمزارزی بیشتر برای استرالیایی‌ها

نانا موروگسان (Nana Murugesan)، نائب رئیس بخش توسعه کسب و کار کوین‌بیس، در اطلاعیه اخیر خود ادعا کرد که استرالیایی‌ها جزو اولین پذیرندگان دارایی‌های دیجیتال و «سرمایه‌گذارانی باهوش» هستند. به همین دلیل این صرافی انواع مختلف محصولات رمزارزی را برای ساکنان این کشور معرفی کرده است.

در ابتدا، کوین‌بیس پِی‌آیدی را راه‌اندازی کرده است، قابلیتی که به استرالیایی‌ها اجازه می‌دهد حساب‌های خود را با استفاده از انتقال مستقیم دلار استرالیا شارژ کنند.

در ادامه هم این شرکت از معاملات جزئی پیشرفته برای مشتریان محلی رونمایی کرده، به این معنی که آنها می‌توانند با یک موجودی مشخص به ابزارهای قیمت‌گذاری مبتنی بر حجم کم دسترسی داشته باشند. استرالیایی‌ها همچنین می‌توانند برای رفع هر گونه مشکلی که هنگام استفاده از این پلتفرم با آن مواجه شده‌اند، از پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان کمک بگیرند.

موروگسان گفت: «در کوین‌بیس، ما بر این باوریم که دسترسی هر چه بیشتر به رمزارز و Web3 باعث افزایش آزادی اقتصادی در سراسر جهان خواهد شد.»

او همچنین بیان کرد که کوین‌بیس طرفدار مقررات ارزهای دیجیتال است و قبل از معرفی این محصولات با ناظران مالی استرالیا همکاری کرده است:

«در استرالیا، ما نام کوین‌بیس را به عنوان یک نهاد محلی (Coinbase Australia Pty Ltd) ثبت کرده‌ایم و در مرکز تحلیل و گزارش‌های تراکنشی استرالیا (AUSTRAC) نیز برای ارائه خدمات مبادله ارز دیجیتال شناسه داریم. ما معتقدیم که استرالیا با رویکرد خود نسبت به ارزهای دیجیتال، موقعیت خوبی را برای رهبری جهان دارد.»

جیسون پاتس (Jason Potts)، مدیر مرکز نوآوری بلاکچین در RMIT نیز درباره محصولات اخیر کوین‌بیس صحبت کرده است. او معتقد است که حضور کوین‌بیس در استرالیا گام مهمی در گذار این کشور به اقتصاد دیجیتال است.

کوین‌بیس

استرالیا رمزارز را در دستور کار خود قرار می‌دهد

رویدادهای اقتصاد کلان جهانی منجر به تغییر در هیئت حاکمه استرالیا شده‌اند. در اوایل سال جاری، حزب کارگر در انتخابات فدرال پیروز، و رهبر آن آنتونی آلبانیز (Anthony Albanese)، به عنوان نخست وزیر جدید کشور انتخاب شد.

پس از انتخابات، او متعهد شد که بر سه موضوع اصلی تمرکز خواهد کرد: «مبارزه با تغییرات آب و هوایی، کاهش هزینه‌های زندگی و اعمال قوانین جامع در بخش ارزهای دیجیتال.»

چند ماه بعد، حزب کارگر از تصمیم خود برای تعیین محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتال در بین مصرف‌کنندگان داخلی و تنظیم آنها خبر داد. انتظار می‌رود نتایج این تصمیم که به عنوان «تطبیق توکنی» شناخته می‌شود، تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ ارائه شود.

در نهایت هم پلیس فدرال استرالیا یک واحد ارز دیجیتال ایجاد کرده که هدف آن، شناسایی مجرمانی است که از دارایی‌های دیجیتال در امور غیرقانونی استفاده می‌کنند. این آژانس قصد دارد تا پایان سال مالی ۲۰۲۴ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار عواید ناشی از فعالیت‌های مجرمانه را مسدود کند.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×