» آرشیو اخبار » گزارش عملکرد پنج بانک دولتی در خصوص واگذاری اموال مازاد روی میز آقای وزیر
عملکرد

گزارش عملکرد پنج بانک دولتی در خصوص واگذاری اموال مازاد روی میز آقای وزیر

6 مهر 1401 6

گزارش عملکرد واگذاری اموال مازاد پنج بانک دولتی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و شش ماهه ابتدای سالجاری، طی جلسات جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد ارائه شد

به گزارش گذارنیوز؛ اعضای هیات مدیره پنج بانک ملی، سپه، تجارت، صادرات و ملت، با حضور در محل وزارت اقتصاد، طی جلساتی جداگانه، گزارش عملکرد خود در این خصوص را به آقای خاندوزی ارائه کردند.

بنا بر این گزارش، در این جلسات، گزارش اقدامات و آمار عملکرد بانک‌های مذکور در خصوص واگذاری املاک و سهام آن‌ها در محدوده زمانی یک ساله شروع بکار دولت سیزدهم و نیز برنامه زمانبندی فروش این املاک تا پایان سال ۱۴۰۱ ارائه شد.

این گزارش حاکی از آن است که “موانع و چالش‌های پیش روی فروش املاک مازاد”، “وجود برخی ابهامات در نحوه ارزیابی املاک توسط کارشناسان رسمی دادگستری یا قوه قضائیه”، “بررسی امکان بازسازی، تغییر کاربری و هر گونه تغییر به منظور تسهیل در فروش املاک” و … نیز از جمله برخی درخواست‌ها و موارد مطروحه هیئت مدیره در گزارش پنج بانک دولتی مذکور به وزیر اقتصاد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است، دکتر خاندوزی طی سخنانی حین استماع و بررسی گزارش عملکرد بانک‌های دولتی مورد اشاره، پیگیری جدی واگذاری اموال مازاد را تکلیف قانونی نظام بانکی و یکی از توقعات بسیار مهم وزارت اقتصاد از بانک‌ها خواند که در سند تحول اقتصادی دولت نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×