» آرشیو اخبار » کاهش قیمت در بازارهای نقره، خریداران را وارد بازار کرد
نقره

کاهش قیمت در بازارهای نقره، خریداران را وارد بازار کرد

24 دی 1401 5

نقره در جریان معاملات روز جمعه اندکی عقب‌نشینی کرده است، و در حال حاضر به دنبال یک تغییر روند پر قدرت می‌باشد. در نهایت، بازار احتمالاً به رفتار نوسانی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هر کاهشی در بازار نقره، خریداران را وارد بازی می‌کند. بازارهای نقره در ابتدای جلسه معاملاتی اندکی افت کردند، و سپس روند بازار تغییر کرد.

تحلیل تکنیکال بازار نقره

نقره

نقره در جریان معاملات روز جمعه اندکی عقب‌نشینی کرده است، و در حال حاضر به دنبال یک تغییر روند پر قدرت می‌باشد. در نهایت، بازار احتمالاً به رفتار نوسانی خود ادامه خواهد داد. اگر معامله‌گر کوتاه مدت هستید، این بازار برای شما نتیجه بخش بوده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

به نظر می‌رسد که بازارهای نقره پس از جهش صعودی که داشتند، اکنون به کمی آرامش نیاز دارند. به هر حال، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA50) شروع به رسیدن به سطح 23 دلار کرده است. بنابراین فکر می‌کنم که شرایطی در بازار ایجاد می‌شود تا بتوانید وارد معاملات شوید.

اگر به سمت بالا حرکت کنیم، احتمالاً می‌توانیم سطح 25 دلار را رد کنیم، منطقه‌ای که فکر می‌کنم توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد، زیرا سطح 25 دلار یک عدد بزرگ، گرد و روان‌شناختی قابل توجه است. البته این واقعیت نیز وجود دارد که ما شاهد مقاومت‌های زیادی در این منطقه بوده‌ایم.

به هر حال، از نظر تاریخی، سطح 25 دلار برای مدتی دور از دسترس بوده است، بنابراین بازار تلاش می‌کند تا ارزیابی کند که آیا واقعاً می‌تواند از آن عبور کند یا نه. اگر ما به زیر سطح 23 دلار سقوط کنیم، ممکن است بتوانیم تا میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) حرکت کنیم؛ اما من همچنین معتقدم که این غیر محتمل‌ترین مسیر آتی است؛ چرا که به نظر می‌رسد بازارهای نقره قصد کاهش ندارند. با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا فشار فروش افزایش پیدا می‌کند یا نه.

پیش‌بینی قیمت هفتگی نقره

بازارهای نقره همچنان در قیمت‌های پایین به دنبال خریدار هستند. گرچه نقره در اوایل هفته کاهش یافت، اما دوباره خریدارانی را پیدا کرد.

نمودار هفتگی نقره

تحلیل تکنیکال هفتگی نقره

نقره در طول هفته کاهش یافت، اما مجدداً بازگشت تا دوباره نشانه‌هایی از قدرت را نشان دهد. از این گذشته، بازار برای مدتی طولانی صعودی بوده است، بنابراین این نباید غافلگیر کننده باشد. اما باید به خاطر داشته باشید که بازار تا اواخر سال جاری بسیار متلاطم بوده است، بنابراین گرفتن موقعیت‌های بلندمدت در بازار دشوار است.

در این مرحله، به نظر می‌رسد سطح 23 دلار یک حمایت اصلی باشد، بنابراین هر بار که به سمت آن منطقه حرکت کنیم، پیش‌بینی می‌شود که خریداران زیادی وارد بازار شوند. اگر سطح 23 دلار را از دست بدهیم، بازار کاملاً نزولی خواهد شد. و شاید حتی قیمت تا سطح 22 دلار کاهش یابد.

اگر به سمت بالا برگردیم و به آن سمت حرکت کنیم، اولین هدف سطح 25 دلار خواهد بود. قطعاً متوجه شده‌اید که این منطقه شاهد چه مقاومت گسترده‌ای بوده است. این بازاری است که همچنان بسیار پر سر و صدا است، اما به نظر می‌رسد که ما هر کاری می‌کنیم تا نقره را از آن سطح عبور دهیم.

در سطوح بالاتر، شاهد فشار فروش زیادی خواهیم بود. اگر معامله‌گر بازار نقره هستید، اندازه موقعیت خود را مد نظر داشته باشید، چرا که بازارهای نقره معمولا بسیار پر سرو صدا و نوسانی هستند. بنابراین با یک انتخاب اشتباه ممکن است پول خود را از دست بدهید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، در هر عقب‌نشینی فرصت‌های خرید کوتاه مدتی ایجاد می‌شود.

 

برای مشاهده و دریافت آخرین اخبار مربوط به بازار طلا، ارز و نفت کلیک نمایید.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع : fxempire ، fxempire

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×