» آرشیو اخبار » کاهش عجیب تقاضا برای میوه در بازار

کاهش عجیب تقاضا برای میوه در بازار

16 مرداد 1401 4

به گزارش گذارنیوز، «مصطفی دارایی نژاد» رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به کاهش ۶۰ درصدی تقاضا برای خرید میوه در ایام محرم، بازار میوه تعریفی ندارد.

به گفته او، همه ساله در ایام محرم تقاضا برای خرید میوه و صیفی جز پیاز و سیب زمینی به سبب رفتن مردم به هئیت های مذهبی و شهرستان کاهش می یابد که همین امر منجر به کاهش ۴۰ درصدی قیمت میوه نسبت به هفته گذشته شده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان‌مرکزی قیمت هرکیلو سیب زمینی در میدان مرکزی را ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و پیاز ۷ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

دارایی نژاد می گوید: قیمت کنونی هر کیلو آلبالو رسمی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، آلوقطره طلا ۸ تا ۳۳ هزار تومان، آلو شابلون ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، انجیر سیاه ۱۵ تا ۳۸ هزار تومان، انگور عسگری ۱۵ تا ۲۵  هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، توت فرنگی ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان، سیب گلاب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان و زردآلو ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

بنابر گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، طبق سنوات گذشته پیش بینی می شود که تا چند روز بعد از ایام تاسوعا و عاشورا رکود در بازار ادامه یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×