» ارز دیجیتال » کاهش جزئی درآمد کنان در سال 2022
کنان

کاهش جزئی درآمد کنان در سال 2022

7 دی 1401 4

غول ماینینگ ارزهای دیجیتال، کنان (Canaan)، علیرغم بحران جاری استخراج کریپتو، همچنان به کسب درآمد قابل توجه از عملیات ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، غول ماینینگ ارزهای دیجیتال کنان (Canaan)، علیرغم بحران جاری استخراج کریپتو، همچنان به کسب درآمد قابل توجه از عملیات ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

سخنگوی کنان به کوین تلگراف گفت: کل درآمد کنان در نه ماه اول سال 2022 تقریباً 4 میلیارد یوان چین (RMB) یا حدود 573 میلیون دلار بوده است. از آنجایی که شرکت انتظار دارد در سه ماهه چهارم 310 میلیون یوان (46 میلیون دلار) دیگر کسب کند، انتظار می‌رود کل درآمد سالانه به 4.3 میلیارد یوان (619 میلیون دلار) برسد.

این مبلغ نسبت به درآمد 4.9 میلیارد یوان در سال گذشته کنان حدود 14 درصد و کل درآمدها از 783 میلیون دلار در سال 2021 حدود 21 درصد کاهش یافته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

درآمد سالانه کنان در سال 2022 همچنان به طور قابل توجهی بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود و از 448 میلیون یوان (64 میلیون دلار) در سال 2020، تقریباً 90 درصد افزایش یافته است. در سال 2019 (1398)، درآمد سالانه کنان به 1.4 میلیارد یوان (201 میلیون دلار) رسید.

کنان

موفقیت مالی کنان در چند سال گذشته پس از آن حاصل شد که این شرکت عملیات ماینینگ خود را راه‌اندازی کرد و خدمات خود را فراتر از تولید دستگاه‌های استخراج رمزارزی گسترش داد.

“ما عملیات استخراج خود را در اواسط سال 2021 آغاز کردیم. یکی از ملاحظات ما این است که وقتی کمبود تقاضای ماشین‌های استخراج وجود دارد، می‌توانیم مقداری از موجودی خود را در عملیات استخراج خود مستقر کنیم تا درآمد بیشتری کسب کنیم.” نماینده این شرکت اظهار داشت: تحت شرایط خاصی، کنان قادر به فروش مجدد تجهیزات استخراج خود است:

“ما در استفاده از ماشین‌های خود از طریق ماینینگ تعادل برقرار می‌کنیم و عملیات استخراج ما به عنوان یک پشتیبان و مکمل قدرتمند برای فروش ماشین‌های استخراج عمل می‌کند.”

این سخنگو از افشای جزئیات بیشتر در مورد استفاده و فروش مجدد تجهیزات استخراج استفاده شده خودداری کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که صنعت ماینینگ کریپتو از یک بحران بزرگ رنج می‌برد، به طوری که 100 درصد شرکت‌های استخراج عمومی مجبور به فروش تقریباً تمام کریپتوهایی هستند که در سال 2022 استخراج کرده اند.

در 28 دسامبر (7 دی)، شرکت استخراج رمزارزی آرگو بلاکچین (Argo Blockchain)، مرکز استخراج پرچم‌دار هیلیوس (Helios) را به گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) فروخت تا بدهی خود را کاهش دهد و نقدینگی را بهبود بخشد. پیش از این، شرکت استخراج کریپتو کر ساینتیفیک (Core Scientific) نیز در 21 دسامبر (30 آذر) به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی، اعلام ورشکستگی فصل 11 کرده بود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×