» آرشیو اخبار » کاردانو بار دیگر مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفت
کاردانو

کاردانو بار دیگر مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفت

28 آذر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، توکن بومی شبکه بلاکچین کاردانو یعنی آدا (ADA)، بار دیگر به یکی از گزینه‌های خرید برتر توسط بزرگ‌ترین دارندگان دارایی‌های دیجیتال یا به اصطلاح نهنگ‌ها، در شبکه بی ان بی چین (BNB) تبدیل شده است. بر اساس تازه‌ترین آمار پلتفرم ردیابی نهنگ وال استات (WhaleStats)، در 24 ساعت گذشته، 100 نهنگ برتر بایننس کوین، به طور میانگین، حدود 10 هزار و 308 واحد کاردانو را خریداری کرده‌اند که ارزش آن در حدود 2750 دلار برآورد می‌شود.

البته نهنگ‌های بی ان بی چین (BNB)، نسخه رپدشده توکن کاردانو را می‌خرند و در حال حاضر 0.67 درصد از کل سبد دارایی این نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد. دارایی آنها هم‌اکنون حدود 19.34 میلیون واحد آدا (ADA) با ارزشی معادل 5.15 میلیون دلار است.

طبق اعلام بی‌اس‌سی اسکن (BscScan)، تعداد دارندگان توکن کاردانوی پیوند شده با بایننس تا به امروز به 506 هزار و 404 آدرس رسیده است و همچنان در حال افزایش است. در مقام مقایسه باید گفت در ابتدای ماه دسامبر (اواسط آذر)، تعداد این کیف پول‌ها کمتر از 6 هزار مورد بود. با این اوصاف، رقم کنونی نشان دهنده افزایش 1.1 درصدی در تعداد این آدرس‌ها می‌باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

اتفاقات مهم هفته برای کاردانو

کاردانو یک هفته دیگر از زندگی خود را با وضعیتی مثبت به پایان رساند. بر اساس گزارش توسعه هفتگی این شبکه، در این مدت، سه پروژه بلاکچین رسماً در آن راه‌اندازی شد و تعداد این پروژه‌ها را به 111 مورد رساند.

توسعه کاردانو
گزارش عملکرد هفتگی شبکه کاردانو. منبع: Essential Cardano

تعداد قراردادهای هوشمند نوشته شده بر بستر پلتفرم پلاتوس (Plutus) کاردانو نیز اخیراً به میزان قابل توجهی افزایش یافته است؛ این روند هفته گذشته هم ادامه داشته و با اضافه شدن 400 قرارداد هوشمند جدید، شمار آنها به مرز 5 هزار مورد نزدیک شده است.

شایان ذکر است که علاوه بر معیارهای کمی، کیف پول لیس (Lace) نیز به طور آزمایشی در دسترس عمومی قرار گرفته است. اثبات مفاهیم هایدرا (Hydra) و میتریل (Mithril) نیز همچنان در حال توسعه هستند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×