» ارز دیجیتال » کاربران توییتر ادعا می کنند که الیسون، مدیرعامل سابق آلامدا، در نیویورک دیده شده است

کاربران توییتر ادعا می کنند که الیسون، مدیرعامل سابق آلامدا، در نیویورک دیده شده است

14 آذر 1401 2

ظاهرا یک عکس تایید نشده از «کارولین الیسون» منتشر شده که او را در حال ثبت سفارش در یک کافه در نیویورک نشان می دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ظاهراً یک عکس تایید نشده از «کارولین الیسون» منتشر شده که او را در حال ثبت سفارش در یک کافه در نیویورک نشان می دهد، موضوعی که منجر به ایجاد سوالاتی در مورد چرایی بازگشت او به خاک ایالات متحده شده است.

همانطور که در بالا اشاره شد در این عکس که در توییتر منتشر شد، به‌نظر می‌رسد که کارولین الیسون، مدیرعامل سابق شرکت آلامدا ریسرچ در یک کافی‌ شاپ در منهتن نیویورک است. در 4 دسامبر، دو عکس در توییتر انتشار یافت که الیسون را در حال سفارش قهوه در کافه «گرند ساپورت» (Ground Support) در منهتن نشان می دهد.

افزون بر آن، در این عکس توله سگ از نژاد گلدن دودل که تصور می شود متعلق به مدیران صرافی FTX و شرکت آلامدا است نیز در عکس کنار الیسون دیده می شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

مدیرعامل آلامدا ریسرچ

آخرین مکانی که احتمال می رفت الیسون پس از فروپاشی صرافی FTX و آلامدا به آنجا رفته باشد هنگ کنگ بود. در آن زمان، منبعی در 12 نوامبر به کوین تلگراف گفت که او به دنبال یافتن راهی برای فرار به دبی است.

به نظر می‌رسد که یک کاربر توییتر به نام Autism Capital که خود را «شهروند روزنامه ‌نگار» توصیف می‌ کند، برای اولین بار این عکس‌ ها را به اشتراک گذاشت، موضوعی که نشان می دهد این تصاویر توسط یک فرد ناشناس منتشر شده است.

«یکی از کاربران ادعا می ‌کند که کارولین الیسون را در ساعت 8:15 صبح به وقت جهانی در Ground Support Coffee در منهتن مشاهده کردند. این بدان معناست که او در هنگ کنگ نیست و حتی در نیویورک نیز در بازداشت نیست».

بعد از آن، مردی که به نام دنیل منتادو (@dmentado) که ادعا می کرد در کافه یاد شده کار می کند به این توییت پاسخ داد و تایید کرد که فرد حاضر در عکس الیسون بوده و یکی از کارکنانش به او ارائه خدمت می ‌کرده است.

در یکی دیگر از توئیت ها فردی به نام جس (@CryptoNCoffeee) گفته است: «با کافی شاپ تماس گرفتم و با دنی صحبت کردم و لینک ها را برایش فرستادم. او می تواند تایید کند که الیسون در آنجا بوده است.

برخی از اعضای جامعه کریپتو با توجه به عواقب قانونی احتمالی که در صورت حضور الیسون در خاک آمریکا در انتظار او خواهد بود، از حضور وی در خاک ایالات متحده شگفت زده شده اند، در حالی که برخی دیگر حدس می زنند که الیسون احتمالا به دنبال توافق با مقامات است.

برخی خاطرنشان کرده اند که کافی شاپ مورد بحث تنها به اندازه چند قدم با دفتر دادستانی ایالات متحده و دفتر FBI نیویورک فاصله دارد.

کاربر دیگری به نام «وال استریت سیلور» (Wall Street Silver) ادعا کرد که کارولین، مدیر عامل آلامدا، در حال حاضر در نیویورک است؛ اما در زمان آغاز این فروپاشی در هنگ کنگ پنهان شده بود. تنها دلیل بازگشت او به آمریکا و به جان خریدن خطر دستگیری، این است که او از قبل یک قرارداد برای مصونیت دارد تا علیه سم بنکمن فرید، مدیرعامل صرافی FTX، شهادت دهد. کسی برنده بازی است که زودتر نقشه را لو می دهد؛ البته این فقط نظر شخصی من است.

با این حال، شایان ذکر است که نمی توان به طور قطعی مطمئن بود که شخصی که در عکس مشاهده شده 100 درصد الیسون است. برخی از اعضای انجمن کریپتو حتی سعی کرده ‌اند شخصاً این موضوع را پیگیری کنند، اما به جواب روشتی در این زمینه نرسیده اند.

در همین حال، سم بنکمن فرید، بنیان‌گذار FTX، در یک تور رسانه ای با انکار هر گونه خطای عمدی و مقصر دانستن مدیریت شرکت آلامدا در این فروپاشی، دیدگاه خود را از این رویداد به تصویر کشید.  شایان ذکر است، بنکمن فرید چند ساعت پس از انتشار توییت ها درباره مشاهده احتمالی الیسون توییت کرد که قصد دارد در برخی جلسات استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در مرحله‌ای شهادت دهد، اما نه تا زمانی که تحلیل و بررسی آنچه اتفاق افتاده است را به پایان نرسانده است.

سم بنکمن فرید

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×