» آرشیو اخبار » چند تریلیون شیبا اینو (SHIB) توسط یک نهنگ جابه‌جا شد
نهنگ شیبا اینو

چند تریلیون شیبا اینو (SHIB) توسط یک نهنگ جابه‌جا شد

25 دی 1401 4

در حالی که میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) برای راه‌اندازی متاورس جدید خود آماده می‌شود، یک نهنگ به طور ناگهانی تریلیون‌ها واحد از این توکن را جابه‌جا کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در حالی که میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) برای راه‌اندازی متاورس جدید خود آماده می‌شود، یک نهنگ کریپتو به طور ناگهانی تریلیون‌ها واحد از این توکن را جابه‌جا کرده است.

بر اساس توییت اخیر پلتفرم ردیاب نهنگ ویل‌الرت (Whale Alert)، تعداد زیادی توکن شیبا اینو SHIB (3,323,256,285,484) به ارزش تقریبی 30.48 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به کیف پولی دیگر منتقل شده است.

آدرس‌های مورد استفاده در این تراکنش‌ها با بازارهای ارزهای دیجیتال در ارتباط نیستند، بنابراین بعید به نظر می‌رسد که این اقدام ارتباطی با خرید یا فروش این میم کوین پرطرفدار داشته باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

توییت انتقال شیبا اینو

 متاورس شیبا اینو

تیم پشتیبانی شیبا اینو اخیراً چندین اعلامیه مهم را منتشر کرده است و این نقل و انتقال گسترده SHIB درست در همین میان اتفاق افتاده است. در ابتدا، توسعه دهندگان شیبا اینو اعلام کردند که قصد دارند پروژه متاورس جدید خود را در جشنواره جنوب از جنوب غربی مشهور به SXSW رونمایی کنند که یکی از بزرگترین فستیوال‌های موسیقی در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.

ظاهراً قرار است یک تور واقعیت مجازی (VR) از معبد WAGMI در این نمایشگاه ارائه شود که یکی از 11 مکانی است که در متاورس شیبا اینو، رقابت با دوج کوین (DOGE) را به تصویر می‌کشد.

گسترش دامنه شیبا اینو

میلیون‌ها حامی فداکار شیبا اینو با مشارکت در جنبشی سازماندهی شده، جامعه‌ای تحت عنوان ارتش شیبا (ShibArmy) برای حمایت از این پروژه غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم راه‌اندازی کردند. در نتیجه همین مشارکت‌های نزدیک، این ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار به رتبه پانزدهم بازار رسید. در وبلاگ رسمی اکوسیستم شیبا اینو آمده است:

«امکانات منحصربه‌فردی که در هاب‌هایی مانند معبد WAGMI وجود دارد، شیبا اینو را خواهد ساخت. شری کونو (Sherri Cuono) مشاور متاورس شیبا اینو می‌گوید: این هاب‌ها کانون فعالیت در متاورس هستند و تجربیات متمایزی را ارائه می‌دهند که ریشه در موضوع هر هاب دارد.» هر کدام از آنها جاذبه‌های خاصی را با خود دارند که ممکن است فقط در آن مرکز تجربه شوند.

موضوع مشترک، ابزار گسترده دیجیتال یا “دیجیتال به اضافه IRL” است که فعالیت‌ها، تجارت، سفارشی‌سازی، رویدادها، آموزش، کاوش و موارد دیگر را شامل می‌شود. کاربران می‌توانند از این طریق درآمدهای غیرفعال به دست آورند، منابع درون بازی را جمع‌آوری کنند، جوایزی کسب کنند و حتی فضای مخصوص به خود را برای ساخت و مدیریت پروژه‌های خود در متاورس شیبا داشته باشند.»

از سوی دیگر، تیم توسعه دهندگان شیبااینو اخیراً آخرین به‌روزرسانی‌های شبکه شیباریوم (Shibarium) را منتشر کرده است. در این بیانیه آمده است که این شبکه به زودی یک پروتکل مقیاس‌پذیری لایه دوم را به کار خواهد گرفت و Bone ShibaSwap (BONE) را به عنوان دارایی مجازی بومی مرتبط با این بلاکچین معرفی می‌کند.

در نتیجه این حرکت در تبلیغی مشخص شد بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، 4 تریلیون توکن شیبا اینو را استیک کرده است.

در زمان انتشار این مطلب، شیبا اینو با قیمت 0.00000099 دلار و حجم معاملات 24 ساعته 353.322 میلیون دلار دست به دست می‌شود. قیمت شیبا در 24 ساعت گذشته اندکی افت داشته است ولی در مقیاس هفتگی عملکرد مثبت 18 درصدی را به ثبت رسانده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: newsbtc

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×