» ارز دیجیتال » پیامدهای بخش مالی سنتی ضد رمزارزی از نظر مدیر عامل بایننس
سنتی

پیامدهای بخش مالی سنتی ضد رمزارزی از نظر مدیر عامل بایننس

8 بهمن 1401 4

از آنجایی که مؤسسات سنتی به‌عنوان واکنشی به فروپاشی اکوسیستم در سال 2022، قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهند، چانگ پنگ ژائو معتقد است که این حرکت به طور بالقوه می‌تواند تأثیر منفی بر چنین بازیگران مالی سنتی داشته باشد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، از آنجایی که مؤسسات سنتی به‌عنوان واکنشی به فروپاشی اکوسیستم در سال 2022، قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال را کاهش می‌دهند، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، به اختصار CZ، معتقد است که این حرکت به طور بالقوه می‌تواند تأثیر منفی بر چنین بازیگران مالی سنتی داشته باشد.

فروپاشی شرکت‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، مانند FTX و ترافرم لبز (Terraform Labs)، اعتماد سرمایه‌گذاران را کاهش داد و بازار سنتی را وادار کرد تا استراتژی‌های خود را برای ورود به اکوسیستم کریپتو مورد ارزیابی مجدد قرار دهد. در حالی که بی میلی بازیکنان سنتی به عنوان یک عامل بازدارنده برای پذیرش کریپتو در کوتاه مدت است، CZ استدلال می‌کند که این تصمیم ممکن است در دو دهه آینده نتیجه معکوس داشته باشد، زیرا آنها واقعاً مانع از پذیرش این فناوری توسط بازیگران مالی سنتی می‌شوند و احتمالاً باعث می‌شوند که آنها از منحنی پذیرش بیشتر عقب بمانند که ممکن است پیامدهای وجودی برای آنها در مدت 10 تا 20 سال داشته باشد.

سنتی

تبلیغات جام جهانی قطر

به گفته CZ، طی 10 تا 20 سال آینده، بازیگران مالی سنتی که تصمیم به کاهش سرعت پذیرش کریپتو می‌کنند، بسیار عقب‌تر از منحنی پذیرش قرار می‌گیرند و بیان می‌کند که:

[عدم پذیرش کریپتو] ممکن است پیامدهای وجودی برای [بازیگران مالی سنتی] در مدت 10 تا 20 سال داشته باشد.

CZ، همراه با دیگر کارآفرینان ارزهای دیجیتال، معتقدند که اقدامات بازیگرانی مانند سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried) صنعت را چند سال به عقب انداخت، زیرا او گفت: “قانون‌گذاران به درستی این صنعت را بسیار بسیار سخت‌تر بررسی خواهند کرد، که احتمالاً چیز خوبی است.”

شرط بلندمدت CZ بر روی سرنوشت مخالفان ارزهای دیجیتال توسط سرمایه‌گذارانی که به آرامی پس از آسیب‌های روانی سال 2022 بهبود یافته‌اند، حمایت می‌شود. احساسات مثبت کلی با روند صعودی آهسته اما ثابت پشتیبانی می‌شود که قیمت بیت کوین را از محدوده 15000 دلار به بیش از 23000 دلار در زمان نوشتن بازگردانده است.

در میان اتهامات فزاینده مبنی بر تجارت داخلی، بایننس به کوین تلگراف در مورد سیاست تحمل صفر اطلاع داد. به گفته سخنگو:

هر کارمندی مشمول ۹۰ روز تعلیق سرمایه‌گذاری‌هایی است که انجام می‌دهد و رهبران بایننس موظف هستند هر گونه فعالیت تجاری را به صورت فصلی گزارش کنند.

در سال 2018 (1397)، سیاست پیشگیری از معاملات داخلی بایننس شامل یک دوره 30 روزه بود که اکنون به 90 روز افزایش یافته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×