» ارز دیجیتال » پذیرش بیت کوین توسط بازرگانان گواتمالایی باعث رشد تتو بیت کوین شد
گواتمالا

پذیرش بیت کوین توسط بازرگانان گواتمالایی باعث رشد تتو بیت کوین شد

10 بهمن 1401 8

استفاده از بیت کوین در گواتمالا در حال افزایش است. این کشور آمریکای لاتین هم مرز با السالوادور(El Salvador)، دارای شرکت‌های بیت کوینی است که در گواتمالا رشد کرده‌اند که می‌توان از آیبکس (Ibex) و اوسمو (Osmo) نام برد و در حال حاضر، تتوی بیت کوین در این منطقه رایگان شده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، استفاده از بیت کوین در گواتمالا در حال افزایش است. این کشور آمریکای لاتین هم مرز با السالوادور(El Salvador)، دارای شرکت‌های بیت کوینی است که در گواتمالا رشد کرده‌اند که می‌توان از آیبکس (Ibex) و اوسمو (Osmo) نام برد و در حال حاضر، تتوی بیت کوین در این منطقه رایگان شده است.

یک مسابقه پذیرش تاجر بیت کوین که توسط اوسمو ولت (Osmo Wallet) در سال 2022 برگزار شد، یک شرکت بیت کوین مستقر در گواتمالا، منجر به تبلیغ جوهر رایگان شد. کوین تلگراف با پیرو کوئن (Piero Coen)، یکی از بنیانگذاران کیف پول اوسمو و استیون ماروکین (Steven Marroquin)، صاحب سولز انکر (Soul’s Anchor)، یک سالن تتو در گواتمالا سیتی صحبت کرد.

«بنابراین ما رقابتی را بین بازرگانان برگزار کردیم تا ببینیم چه کسی بیشترین حجم فروش بیت کوین را در سال 2022 پردازش می‌کند. مشخص شد که فروشگاه سولز انکر تتو شاپ (Soul’s Anchor Tattoo Shop) در شهر گواتمالا که در اکتبر (مهر) شروع به پذیرش پرداخت‌های بیت کوین با استفاده از اوسمو بیزینس کرده بود، برنده این رقابت شد.»

تبلیغات جام جهانی قطر

گواتمالا

پذیرش تاجر در گواتمالا چیز جدیدی نیست، بنابراین آنها به این فکر کردند که چگونه همه چیز را هیجان انگیزتر کنند. آنها تصمیم گرفتند که ارائه تتو رایگان بیت کوین به مشتریان ممکن است یک تاکتیک بازاریابی بیت کوین باشد.

معتقدان به بیت کوین گواتمالایی و گردشگران وارد فروشگاه شدند تا هنر بیت کوین مورد علاقه خود را روی پوست خود تتو کنند. استیون ماروکوین، مالک سولز انکر، توضیح داد: «حدود هفت ماه از پذیرش رسمی بیت کوین می‌گذرد و ماهیانه دو تا سه مشتری داریم.»

کوئن توضیح داد که «هنوز برای پذیرش بیت کوین در گواتمالا خیلی زود است» و «بیشتر صاحبان کسب و کار به دلیل نوسانات، هنوز در مورد پذیرش و حفظ بیت کوین مطمئن نیستند».

با اجازه دادن به بیت کوین برای تبدیل ارز در پایانه تجاری پرداخت، تجار می‌توانند از نوسانات چشم‌پوشی کنند. تبدیل فوری بیت کوین به فیات یک روند رو به رشد در فضای پرداخت بیت کوین است، زیرا شرکت‌هایی مانند استریک (Strike)، به ریاست جک مالرز (Jack Mallers) و کوین کرنر (CoinCorner) راه حل‌های مشابهی را ارائه می‌دهند. بیت کوین به عنوان یک وسیله مبادله در حال رشد است و کوئن به آینده آن خوش بین است:

«پذیرش بیت کوین در گواتمالا در حال افزایش است، هر روز می‌بینیم که افراد بیشتری وارد آن می‌شوند، در مورد آن یاد می‌گیرند.»

ریکی (Rikki)، کاوشگر بیت کوین که 45 روز را با شریکش لورا (Laura)، فقط در السالوادور با بیت کوین زندگی می‌کردند، اخیراً در گواتمالا سفر کرده و هزینه خود را با بیت کوین پرداخت کرده است. ریکی به کوین تلگراف گفت که سطح پذیرش بیت کوین در گواتمالا ما را شگفت زده کرده است.

«مردم محلی کنجکاو هستند، آنها می‌خواهند درباره بیت کوین بیاموزند و آن را جایگزین مهمی برای کارت‌های اعتباری ببینند که کارمزد آنها در کشور بسیار بالا است.»

کوئن توضیح داد: «در واقع، با پذیرش بیت کوین، تجارت می‌تواند بیش از 50 درصد در هزینه‌های تراکنش در مقایسه با پذیرش پرداخت‌های کارت اعتباری صرفه جویی کند.»

ریکی افزود که تلاش‌های “پرتقال” توسط شرکت‌های مستقر در گواتمالا، مانند آیبکس و اوسمو، به افزایش آگاهی از این فناوری کمک می‌کند.

خالکوبی‌های بیت کوین و کریپتو به طور فزاینده‌ای رایج هستند، زیرا طرفداران کریپتو تصمیم می‌گیرند با کوین انتخابی خود مارک تجاری خود را انتخاب کنند. با این حال، تتو کریپتو گاهی اوقات می‌تواند بسیار بسیار اشتباه باشد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، بنیانگذار گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، را به عنوان مثال در نظر بگیرید. تتو ترا (LUNA) برای او یادآوری دائمی است که سرمایه‌گذاری نیاز به فروتنی دارد. توکن لونا در سال 2021 (1400) بیش از 99 درصد سقوط کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×