» ارز دیجیتال » ویتالیک بوترین امیدوار است سولانا فرصتی برای پیشرفت داشته باشد
سولانا

ویتالیک بوترین امیدوار است سولانا فرصتی برای پیشرفت داشته باشد

10 دی 1401 7

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم، در 30 دسامبر (9 دی) در توییتی با رقیب اتریوم، سولانا (SOL)، ابراز همدردی کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم، در 30 دسامبر (9 دی) در توییتی با رقیب اتریوم، سولانا (SOL)، ابراز همدردی کرد. او گفت که «افراد باهوش» به او می‌گویند که سولانا «یک جامعه توسعه‌دهنده هوشمند جدی» دارد، و پیشنهاد کرد که فرصت‌ طلبانی که در گذشته با این پروژه درگیر بودند، از بین رفته اند.

بوترین همچنین ابراز امیدواری کرد که جامعه سولانا “بهتر است فرصت عادلانه خود را برای پیشرفت به دست آورد.”

برخی از افراد باهوش به من می‌گویند که “یک جامعه توسعه‌ دهنده هوشمند جدی در سولانا وجود دارد، و اکنون که پول‌های مردم از بین رفته‌اند، در صورتی که این زنجیره آینده درخشانی دارد.”

تبلیغات جام جهانی قطر

سولانا

قیمت این ارز از زمان اوج خود تا حدی به دلیل ارتباط این کوین با صرافی شکست خورده FTX بیش از 90 درصد کاهش یافته است. اما توسعه دهندگان سولانا استدلال کرده اند که فروپاشی FTX به خود شبکه آسیبی وارد نکرده است.

تعریف ویتالیک از سولانا بسیاری را در جامعه رمزارزی توییتر تحت تاثیر قرار داد. آری پل (AriPaul) از بلاک تاور کپیتال (BlockTower Capital) یک رشته توییتی منتشر کرد که در آن استدلال می‌کرد که شرکت‌های ارزهای دیجیتال بیشتر باید از ویتالیک پیروی کنند، زیرا او توضیح داد: «رفتار به اینگونه است که کسی که از رقابت خوشحال است و در مجموع مثبت فکر می‌کند.”

اگرچه همه از اظهارات بوترین راضی نبودند؛ مایک مک‌دونالد (Mike McDonald)، کارمند حرفه‌ای سابق پوکر، این بیانیه را «نشان‌دهنده فضیلت» می‌دانست.

“من معمولا ویتالیک را دوست دارم، اما این به نظر من یک نشانه کودکانه است. آیا او فکر می‌کند که توسعه دهندگان سولانا نام اتریوم را نشنیده‌اند؟”

سولانا زمانی لقب “قاتل اتریوم” را به خود اختصاص داده بود، که به دلیل مقیاس پذیری بالای آن بود. اما از سوی برخی به دلیل متمرکز بودن و بی ثباتی بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×