» آرشیو اخبار » وقتی SEC باعث نشت اطلاعات شخصی افراد می‌شود!
SEC

وقتی SEC باعث نشت اطلاعات شخصی افراد می‌شود!

28 دی 1401 7

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در بخشی از پروسه یک بازرسی، طی یک ارتباط ایمیلی با Green، باعث نشت اطلاعات 650 نام و آدرس ایمیل از ماینرها شده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نام و آدرس ایمیل بسیاری از ماینرهای رمزارزهای مرتبط با شرکت بلاکچین گرین (Green) را فاش کرده است.

نشت اطلاعات SEC

رسوایی SEC

بر اساس گزارش 17 ژانویه (27 دی) واشنگتن اگزمینر (Washington Examiner)، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در بخشی از پروسه یک بازرسی، طی یک ارتباط ایمیلی با گرین (Green)، به طور ناخواسته باعث نشت اطلاعات 650 نام و آدرس ایمیل از ماینرها شده و متعاقباً گره‌های این بلاکچین را در برابر حملات هکری آسیب‌پذیر کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این رگولاتور مالی برای صحبت در مورد خرید محصولات این شرکت با کاربران گرین (Green) در تماس بوده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC): “به موجب قانون حفظ حریم خصوصی 1974، افشای اطلاعات شخصی که دولت فدرال در سیستم سوابق خود بایگانی می‌کند، بدون رضایت آنها ممنوع است.”

در این وب‌سایت تصریح شده است:

“اگر ما اطلاعات شما را در سیستمی از سوابق بایگانی کنیم تا از آن طریق بتوانیم در صورت لزوم آن اطلاعات را با شناسه شخصی بازیابی نماییم، اطلاعات شما را مطابق با این قانون حفظ حریم خصوصی حفظ خواهیم کرد.”

هکرها اغلب صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال را برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کاربران آنها هدف قرار می‌دهند، اما درز ناخواسته اطلاعات توسط مقامات دولتی به ندرت اتفاق می‌افتد. در ماه اکتبر (مهر)، وزارت دادگستری ایالات متحده اتهاماتی را علیه دو افسر اطلاعاتی چین وارد کرد و مدعی شد که آنها به یک جاسوس دوجانبه، با بیت کوین (BTC) رشوه داده‌اند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در سال 2022 چندین اقدام سرکوب کننده نیز علیه شرکت‌های رمزارزی انجام داده است که به عقیده بسیاری از منتقدان، اتخاذ رویکرد “قانون‌گذاری از طریق اجرا” نامیده‌ می‌شود. در ماه دسامبر (آذر)، این رگولاتور مالی نام خود را به فهرست آژانس‌های فدرالی افزود که سم بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی ورشکسته اف تی ایکس (FTX) را به اتهام نقض مقررات ضد کلاهبرداری در قوانین اوراق بهادار متهم می‌کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×