» آرشیو اخبار » ارائه کارت‌های اعتباری رمزارزی به واسطه همکاری ویزا با FTX
کارت‌های اعتباری

ارائه کارت‌های اعتباری رمزارزی به واسطه همکاری ویزا با FTX

17 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ویزا (Visa)، غول پرداخت جهانی، در حال راه‌اندازی کارت‌های اعتباری رمزارزی در بیش از ۴۰ کشور جهان، با همکاری صرافی ارزهای دیجیتال FTX است. یکی از مدیران ویزا گفت: «ما در ویزا معتقدیم که ارزهای دیجیتال، تأثیر پایداری بر آینده خدمات مالی و جابجایی پول خواهند داشت.»

کارت‌های اعتباری

ویزا و FTX کارت‌های اعتباری رمزارزی را در بیش از ۴۰ کشور راه‌اندازی می‌کنند

ویزا روز جمعه از یک «همکاری بلندمدت جهانی» با وِست رِلم شایِرز سرویسِز (West Realm Shires Services Inc) و شرکت اف‌تی‌اکس تریدینگ (.FTX Trading Ltd)، برای عرضه کارت‌های اعتباری رمزارزی در بیش از ۴۰ کشور جهان خبر داد. این دو شرکت به ترتیب شرکت‌های مادر صرافی‌های ارزهای دیجیتال FTX US و FTX.com هستند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در جزئیات این خبر آمده است که: «به عنوان بخشی از این اتحاد، FTX در مراحل اولیه عرضه، کارت‌های اعتباری ویزا با برند FTX را به مشتریان خود در سطح بین‌المللی -با تمرکز بر کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و آسیا- ارائه خواهد داد.»

به گفته این صرافی، کارت‌های اعتباری مستقیماً به حساب‌های FTX کاربر متصل‌ هستند. این کارت‌ها در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس بوده و «بزودی در بیش از ۴۰ کشور دیگر، از جمله بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین عرضه خواهند شد. مرحله بعدی عرضه کارت‌های اعتباری ویزا با برند FTX، تا قبل از پایان سال و در اروپا پیش‌بینی می‌شود. عرضه این کارت‌ها در سایر مناطق نیز برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.»

کارت‌های اعتباری به کاربران این امکان را می‌دهند که هزینه کالاها و خدمات را با موجودی رمزارزی کیف پول FTX خود پرداخت کنند. گفتنی است که بیش از ۸۰ میلیون مکان تجاری در سراسر جهان از کارت‌های ویزا پشتیبانی می‌کنند. این شرکت رمزارزی خاطرنشان کرد که دارندگان کارت‌های اعتباری FTX ویزا، مشمول هیچ‌گونه هزینه اداری یا پردازشی برای استفاده از کارت خود نخواهند شد.

کارت‌های اعتباری

تأثیر ارزهای دیجیتال بر آینده  

کای شفیلد (Cuy Sheffield)، رئیس بخش رمزارزی ویزا اظهار داشت: «ما در ویزا معتقدیم که ارزهای دیجیتال تأثیر پایداری بر آینده خدمات مالی و جابجایی پول خواهند داشت.»

آدام جِیکوبز (Adam Jacobs)، رئیس بخش پرداخت‌های جهانی FTX گفت: «به واسطه همکاری با ویزا، ما همچنان شاهد گسترش بیشتر ارتباط بین دارایی‌های دیجیتال و اکوسیستم مالی جهانی خواهیم بود.»

وِسانت پرابهو (Vasant Prabhu)، مدیر مالی ویزا در روز جمعه به CNBC گفت: «اگرچه ارزش‌ شرکت‌ها کاهش یافته است، اما همچنان علاقه ثابتی به ارزهای دیجیتال وجود دارد. ما به عنوان یک شرکت، در مورد اینکه ارزش ارز‌های دیجیتال باید چقدر باشد یا اینکه در بلندمدت چیز خوبی است یا خیر، موضعی نداریم. تا زمانی که مردم خرید می‌کنند، ما می‌خواهیم این کار را برایشان تسهیل کنیم».

مترجم: امیر ملک پور
منبع: news.bitcoin

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×