» ارز دیجیتال » هشدار رابرت کیوساکی درباره قانون‌گذاری در حوزه کریپتوکارنسی و بیت کوین
بیت کوین

هشدار رابرت کیوساکی درباره قانون‌گذاری در حوزه کریپتوکارنسی و بیت کوین

13 دی 1401 11

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، دلیل اصلی سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین را فاش کرده است. این نویسنده مشهور هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار با مقررات خود ممکن است اکثر توکن ها را از بین ببرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، دلیل اصلی سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین را فاش کرده است. این نویسنده مشهور هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اکثر رمزارزها را با مقررات خود در خطر نابودی قرار می دهد.

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد و بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز جمعه توییت کرد که در حال سرمایه‌گذاری در بیت کوین است. او توضیح داد که درباره بیت کوین «بسیار هیجان‌زده» است، زیرا این رمزارز «به‌عنوان کالایی مانند طلا، نقره و نفت طبقه‌بندی می‌شود». نویسنده «پدر پولدار پدر فقیر» اضافه کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بیت کوین را به عنوان یک کالا طبقه بندی کرده است، در حالی‌که بیشتر توکن های دیگر به‌عنوان اوراق بهادار شناخته می شوند، و هشدار می دهد که «مقررات SEC اکثر آنها را از بین خواهد برد». او در پایان توییت خود اعلام کرد که در حال خرید بیت کوین بیشتری است.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

توییت کیوساکی
توییت کیوساکی دباره خرید بیت کوین

 

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، بارها گفته که بیت کوین یک کالا است، در حالی که بیشتر توکن های دیگر اوراق بهادار هستند. روستین بهنام (Rostin Behnam)، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز تأیید کرده که بیت کوین یک کالا است.

گری گنسلر به عنوان قانون‌گذار اوراق بهادار در ماه نوامبر گفته بود که بخش اجرایی آن همچنان بر روی حوزه کریپتو متمرکز است. SEC به دلیل اتخاذ رویکرد قهرآمیز اجرایی برای قانون‌گذاری بخش کریپتو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. گنسلر در ماه می پس از فروپاشی terra/luna گفت که بسیاری از توکن‌های دیگر نیز شکست خواهند خورد.

رابرت کیوساکی مدتی است که به سرمایه‌گذاران توصیه می کند طلا، نقره و بیت کوین بخرند. کیوساکی قبلاً گفته بود که یک سرمایه‌گذار بیت‌کوین است، نه یک معامله‌گر. بنابراین وقتی بیت کوین به پایین‌ترین حد خود می‌رسد هیجان‌زده می‌شود.

اوایل این ماه، او پیش‌بینی کرد که وقتی فدرال رزرو تریلیون‌ها دلار «جعلی» را چاپ کند، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین ثروتمندتر خواهند شد. پس از فروپاشی صرافی FTX، کیوساکی گفت که همچنان نسبت به بیت کوین خوش بین است و تأکید کرد که رمزارزها را نمی توان مقصر سقوط FTX دانست. در ماه سپتامبر، این نویسنده مشهور از سرمایه‌گذاران خواست سریع وارد بازار کریپتو شوند، قبل از اینکه بزرگترین ریزش بازار اتفاق بیفتد، که ماه بعد از آن ریزش بازار با سقوط صرافی FTX اتفاق افتاد.

کیوساکی پیش‌بینی‌های وحشتناک دیگری، از جمله سقوط دلار آمریکا، نابودی اقتصاد ایالات متحده توسط فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره، تورم شدید، رکود بزرگ و جنگ جهانی سوم انجام داد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Bitcoin.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×